  • 11. Data: 2004-02-21 10:43:12
    Temat: Re: Niechciana Poczta.
    Od: Vectra <a...@b...vectranet.pl>

    > Jak to nie wolno? Wystarczy tylko zatelefonowac i sie zapytac.
    >
    > X.

    W czym widzisz istote róznicy korespondencji m-dzy firmami
    kierowanej na publicznie dostepny adres telefoniczny
    od przesylki na publicznie dostepny adres mailowy?

    Domyslam sie, ze w obowiazku ponoszenia kosztu?

    Jesli zatem nie uda sie oddzielic spamu od mailingu
    mdzyfirmowego to jestem za platnym Internetem. To co wszyscy
    nazywamy spamem i doskonale wiemy, co nim jest (choc nie
    potrafimy tego sformulowac ...) zdechnie jako pierwsze.

    pozdro
    ---
    V.

  • 12. Data: 2004-02-21 12:25:53
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Mariusz Wozniak" <x...@g...z._pl_.invalid> niebacznie
    popelnil news:c15ac8$2nb$1@news.onet.pl:

    > Jak to nie wolno? Wystarczy tylko zatelefonowac i sie zapytac.
    A jak odbierze sprzątaczka (na zlecenie) i zgodzi się na wszystko?

    --
    pozdro
    poreba

  • 13. Data: 2004-02-22 07:24:18
    Od: poreba <d...@p...com>

    Vectra <a...@b...vectranet.pl> niebacznie popelnil

    > Za przeproszeniem - co mi tu o jakims Jasiu gadasz.
    > Co ja mam z tym wspólnego?
    Spam

    --
    pozdro
    poreba

  • 14. Data: 2004-02-26 21:04:34
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 21 Feb 2004, poreba wrote:

> [...]
    >+ > Jak to nie wolno? Wystarczy tylko zatelefonowac i sie zapytac.
    >+ A jak odbierze sprzątaczka (na zlecenie) i zgodzi się na wszystko?

    Mniemam że takie wyroki juz były: przychodzi klient i w siedzibie
    firmy coś "załatwia". Po 2 tygodniach prezes mówi że "ten pracownik
    nie miał upoważnienia" !
    Jeśli nie była to czynność wykraczająca poza "zwykłą działalność"
    firmy to AFAIR wyroki sądowe były jednoznaczne: kontrahent nie
    jest winien temu iż pracownik firmy przekroczył kompetencje.
    Owszem, warto byłoby mieć nagranie tej zgody :>

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 15. Data: 2004-02-26 21:07:19
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 21 Feb 2004, Vectra wrote:
    [...komuś...]
    >+ W czym widzisz istote róznicy korespondencji m-dzy firmami
    >+ kierowanej na publicznie dostepny adres telefoniczny
    >+ od przesylki na publicznie dostepny adres mailowy?

    W przepisach. Dura lex, sed lex...

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 16. Data: 2004-02-27 13:53:11
    Od: poreba <d...@p...com>

    Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> niebacznie popelnil
    ortezjan.zabrze
    .pl:

    > przychodzi klient i w siedzibie firmy coś "załatwia"...
    > kontrahent nie jest winien temu iż pracownik firmy
    > przekroczył kompetencje.
    A jeżeli to nie pracownik firmy ?
    Np. inny klient omyłkowo wzięty za przedstawiciela firmy
    - nie potwierdzający, ale i nie wyjaśniający błedu ze
    strony kontrahenta?
    Na psp był kiedyś opis sprawy w zakładzie kamieniarskim,
    zakończonej AFAIR zgodnie z przedstawionym przez Ciebie scenariuszem.

    > Owszem, warto byłoby mieć nagranie tej zgody :>
    Ach, te badania czy nagranie dokonane zostało dokładnie
    w czasie gdy biling wykazał...
    I czyj to głos na taśmie...

    --
    pozdr
    poreba

  • 17. Data: 2004-02-27 20:56:09
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 27 Feb 2004, poreba wrote:
    [...]
    >+ > Owszem, warto byłoby mieć nagranie tej zgody :>
    >+ Ach, te badania czy nagranie dokonane zostało dokładnie
    >+ w czasie gdy biling wykazał...

    Ekhm... wszystko się "kojarzy" :)
    Jeśli nigdy innej umowy nie było, to nawet jeśli to nie
    dowód to co najmniej mocna poszlaka...

    >+ I czyj to głos na taśmie...

    ...a to rzeczywiście :(

    pozdrowienia, Gotfryd