  • 1. Data: 2004-02-19 12:05:14
    Temat: Kodeks cywily
    Od: "R De" <s...@p...onet.pl>

    Potrzebny mi artykuł, mówiący o rozdzielności majątkowej i zobowiązaniach
    wobec osób trzecich.
    Może link ?

  • 2. Data: 2004-02-19 14:06:28
    Temat: Re: Kodeks cywily
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    R De wrote:
    > Potrzebny mi artykuł, mówiący o rozdzielności majątkowej i zobowiązaniach
    > wobec osób trzecich.
    > Może link ?

    a więc potrebny Ci jest kodeks rodzinny i opiekuńczy, a nie cywilny

    KG

  • 3. Data: 2004-02-19 17:55:29
    Od: "R De" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kam" <X#k...@p...onet.pl.#X> napisał w wiadomości

    > a więc potrebny Ci jest kodeks rodzinny i opiekuńczy, a nie cywilny
    >
    > KG

    Nie, nie. Kodeks cywilny, bo zobowiązania nie dotyczą rodziny (dzieci) tylko
    osób trzecich, w sensie kontrahentów. Ewentualnie Kodeks Spółek Handlowych.

  • 4. Data: 2004-02-19 23:25:55
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 19 Feb 2004, R De wrote:

    >+ Potrzebny mi artykuł, mówiący o rozdzielności majątkowej i zobowiązaniach
    >+ wobec osób trzecich.
    >+ Może link ?

    Tu:
    isip.sejm.gov.pl
    jest wszystko (niemal), z tym że niestety w .PDF
    To że szukasz Kodeksu Cywilnego już wiemy :)
    Tu też mają PDF:
    http://www.sto.com.pl/serwis/serwis.php
    ...ale obok jest lista linków do innych miejsc :)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 5. Data: 2004-02-20 00:03:40
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    R De wrote:
    > Nie, nie. Kodeks cywilny, bo zobowiązania nie dotyczą rodziny (dzieci) tylko
    > osób trzecich, w sensie kontrahentów. Ewentualnie Kodeks Spółek Handlowych.

    nic nie rozumiem... mógłbyś jasniej o co Ci chodzi? jakich kontrahentów?

    KG

  • 6. Data: 2004-02-20 06:52:55
    Od: "R De" <s...@p...onet.pl>

    wiadomości
    ezjan.zabrze.pl...

> [...]
    > Tu też mają PDF:
    > http://www.sto.com.pl/serwis/serwis.php
    > ...ale obok jest lista linków do innych miejsc :)

    Dzięki.