  • 1. Data: 2004-02-19 12:39:36
    Temat: jak wyliczyc urlop - umowa na czas okreslony
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    Witajcie,

    Mam dwie umowy o prace na czas okreslony. Jedna od 1 pazdziernika do 31
    listopada 2003, druga od 1 grudnia 2003 do 29 lutego 2004.

    Mam 2,5 roku 'stazu' pracy na umowe o prace i pol roku prowadzilam swoja GD.

    Ile przysluguje mi teraz urlopu z tych umow o prace na czas okreslony?

    kania

  • 2. Data: 2004-02-19 13:15:12
    Temat: Re: jak wyliczyc urlop - umowa na czas okreslony
    Od: "K w I" <c...@p...pl>

    Odpowiedź w dziesiejszej GAzecie Prawnej, strona 2 dodatku Pracodawca i
    Pracownik albo na stronie internetowej GP po zalogowaniu...

  • 3. Data: 2004-02-19 14:57:25
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "K w I" <c...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Odpowiedź w dziesiejszej GAzecie Prawnej, strona 2 dodatku Pracodawca i
    > Pracownik albo na stronie internetowej GP po zalogowaniu...

    Czyli nie mam dostepu ani do jednego ani do drugiego...
    Poza tym, niewiele rozumiem z tego, co pisza w gazecie prawnej.

    Na prawde bede wdzieczna za wskazowki. konczy mi sie umowa i wiecej
    skorzystam biorac urlop niz liczac na ekwiwalent... zwlaszcza, ze nie
    przysluguja mi 2 dni na szukanie pracy...

    Kania

  • 4. Data: 2004-02-19 22:59:35
    Od: "waczek" <w...@i...pl>

    Użytkownik "Kania" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    swoja GD.

    > Ile przysluguje mi teraz urlopu z tych umow o prace na czas okreslony?

    Witam,

    Wymiar urlopu wypoczynkowego w 2003 r. za okres od 01.10.2003 r. zależy
    od tego ile urlopu wypoczynkowego za 2003 r. zostało wykorzystane przed
    01.10.2003 r.

    Jeżeli został wykorzystany tylko urlop proporcjonalny, to
    za okres 01.10.2003-31.12.2003 przysługuje 3/12 rocznego wymiaru urlopu
    (który wynosił 18, 20 lub 26 dni).

    Za okres 01.01.2004-29.02.2004 przysługuje 2/12 rocznego wymiaru urlopu
    (który od 2004 r. wynosi 20 lub 26 dni).

    W 2003 r. roczny wymiar urlopu wypoczynkowego dla stażu pracy (i okresów
    zaliczanych) do 6 lat wynosił 18 dni, dla 6-10 lat - 20 dni, dla ponad
    10 lat - 26 dni.

    W 2004 r. roczny wymiar urlopu wynosi 20 dni (staż do 10 lat) oraz 26
    dni (staż ponad 10 lat).

    Pozdrawiam

    wa

  • 5. Data: 2004-02-20 08:18:49
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "waczek" <w...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Wymiar urlopu wypoczynkowego w 2003 r. za okres od 01.10.2003 r. zależy
    > od tego ile urlopu wypoczynkowego za 2003 r. zostało wykorzystane przed
    > 01.10.2003 r.

    W 2003 roku nie pracowalam przed 1.10 na umowe o prace, wiec z urlopu w
    ogole nie korzystalam.

> [...]
    > 10 lat - 26 dni.
    >
    > W 2004 r. roczny wymiar urlopu wynosi 20 dni (staż do 10 lat) oraz 26

    dziekuje za wyczerpujaca odpowiedz...

    Wyszlo mi, ze za 2003 rok, przysluguje mi 4,5 dnia urlopu, za 2004 3,3...
    Jak zaokragla sie te ulamki? W sumie mam 7 czy 8 dni urlopu?

    Kania

  • 6. Data: 2004-02-21 00:24:12
    Od: "waczek" <w...@i...pl>

    Witam,

    > Wyszlo mi, ze za 2003 rok, przysluguje mi 4,5 dnia urlopu, za 2004
    3,3...
    > Jak zaokragla sie te ulamki? W sumie mam 7 czy 8 dni urlopu?

    Wymiar urlopu wypoczynkowego przysługującego w danym roku kalendarzowym
    zaokrągla się zawsze "w górę", czyli za 2003 r. będzie 5 dni, za 2004 r.
    będzie 4 dni, razem 9 dni.

    Uzupełnię jeszcze, że do stażu, od którego zależy roczny wymiar urlopu
    wypoczynkowego, oprócz okresu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę,
    za ukończenie ZSZ zalicza się 3 lata (lub 2 lata, jeżeli tyle trwała
    nauka), szkoły średniej 4-letniej - 4 lata, technikum - 5 lat, szkoły
    policealnej - 6 lat, szkoły wyższej - 8 lat. Wlicza się również okresy
    pobierania zasiłku dla bezrobotnych.

    Pozdrawiam

    wa