  • 1. Data: 2004-02-19 11:43:14
    Temat: Wymeldowanie
    Od: "ankastys" <a...@p...onet.pl>

    Witam.

    Bardzo proszę o pomoc. Potrzebuję informacji na temat wymeldowania kogoś z
    mieszkania spółdzielczego. Osoba ta jest zameldowana od początku, od kiedy
    dostałam mieszkanie, ale nigdy tu nie mieszkała. Mieszka pod innym adresem,
    ale nie chce się wymeldować. Muszę płacić za niego dopłatę do czynszu od
    wielu lat. Czy można tą sytuację jakoś szybko rozwiązać. Będę wdzięczna za
    pomoc.

    Anna Styś

  • 2. Data: 2004-02-19 13:52:18
    Temat: Re: Wymeldowanie
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    ankastys wrote:

> [...]
    > adresem, ale nie chce się wymeldować. Muszę płacić za niego dopłatę do
    > czynszu od wielu lat. Czy można tą sytuację jakoś szybko rozwiązać. Będę

    Zaczne od konca...

    NIE MUSI pani nic za niego placic. Nalezy zglosic w spoldzielni ilosc osob
    FAKTYCZNIE zameszkalych i od tego naliczac oplaty.

    O wymeldowaine nalezy zworcoc sie do wlasciwego organu za posrednictwem
    biura meldunkowego.
    Mozna tam isc z pislem "prosze o wymeldowanie osoby nie mieszkajacej
    ... conajmniej od .. i tu date " i oni powiedza jak dokladnie to
    zatytulowac.

    Boguslaw

  • 3. Data: 2004-02-19 14:43:22
    Od: "ankastys" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > Mozna tam isc z pislem "prosze o wymeldowanie osoby nie mieszkajacej
    > ... conajmniej od .. i tu date " i oni powiedza jak dokladnie to

    Gdzie znajduje się te biuro meldunkowe? Czy to jest tam gdzie Wydział
    Ewidencji Ludności?

  • 4. Data: 2004-02-19 15:30:30
    Temat: Odp: Wymeldowanie
    Od: "bubu" <j...@o...pl>

    > Gdzie znajduje się te biuro meldunkowe? Czy to jest tam gdzie Wydział
    > Ewidencji Ludności?

    Właśnie tak !!!!!
    I wystarczy , że ktoś nie mieszka 6 miesięcy pod danym adresem
    aby móc go wymeldować .

  • 5. Data: 2004-02-19 15:36:05
    Od: "ankastys" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "bubu" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Właśnie tak !!!!!
    > I wystarczy , że ktoś nie mieszka 6 miesięcy pod danym adresem
    > aby móc go wymeldować .

    Tak prosto? Trzeba mieć światków? Sąsiedzi mogliby zaświadczyć. Czy
    wystarczy napisać prośbę o wymeldowanie i dołączyć podpisy sąsiaów?
    Ile coś takiego trwa?

  • 6. Data: 2004-02-19 17:24:16
    Od: "Dżoli" <c...@w...pl>

    > Tak prosto? Trzeba mieć światków? Sąsiedzi mogliby zaświadczyć. Czy
    > wystarczy napisać prośbę o wymeldowanie i dołączyć podpisy sąsiaów?
    > Ile coś takiego trwa?

    Jesli jestes najemca owego mieszkania idziesz spokojnie do urz. miasta do
    wydzialu meldunków ze stosownym pismem, i "panie urzedniczki" zajma się tym,
    moze to potrwac ok m-ca, jak wszystkie urzedowe sprawy...
    Podpisy sąsiadów nie maja nic do tego, a dobrze jest jesli znasz miejsce
    pobytu tej osoby, zawsze mozesz podpowiedzieć urzednikowi, gdzie sie
    znajduje.

  • 7. Data: 2004-02-19 17:37:37
    Od: "ankastys" <a...@p...onet.pl>

    Dzięki za informacje

  • 8. Data: 2004-02-19 23:29:07
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 19 Feb 2004, Dżoli wrote:
    [...]
> [...]
    >+ wydzialu meldunków ze stosownym pismem, i "panie urzedniczki" zajma się tym,
    >+ moze to potrwac ok m-ca, jak wszystkie urzedowe sprawy...

    No, powoli. To zależy czy zlokalizują gdzie ów obywatel się
    zapodział. Widzę że grupowicz adres zna :) to pewnie jest
    jak piszesz, ale "przypadek ogólny" to nie jest :)
    Jak go "nie znajdą"... no to informuję że u mnie to trwało
    w latach (już nie pamiętam: 1,5 czy 2,5).

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 9. Data: 2004-02-20 11:48:01
    Od: "bubu" <j...@o...pl>

> [...]
    > Jak go "nie znajdą"... no to informuję że u mnie to trwało
    > w latach (już nie pamiętam: 1,5 czy 2,5).

    A ty myślisz , że go będzie urząd szukał ?????
    hahahahha !!!!!!!!
    Wyśle najwyżej list polecony -wezwanie do stawienia się .
    Polecony odbiera się OSOBISCIE .List nie odebrany jest
    potwierdzony przez pocztę . I już biegnie czas 6 miesięcy
    nieprzebywania w lokalu . Coś niebardzo chciano się ciebie
    pozbyć !!!!

  • 10. Data: 2004-02-26 21:39:12
    Temat: Re: Odp: Wymeldowanie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 20 Feb 2004, bubu wrote:
    [...]
> [...]
    >+ > pozdrowienia, Gotfryd
    >+
    >+ A ty myślisz , że go będzie urząd szukał ?????

    Jakoś tak. Przynajmniej formalnie.
    I kuratora też się powołuje.

> [...]
    >+ potwierdzony przez pocztę . I już biegnie czas 6 miesięcy
    >+ nieprzebywania w lokalu . Coś niebardzo chciano się ciebie

    Nie mnie. Ja się "pozbywałem" wpisu o zameldowaniu osoby która
    lat fafnaście temu mieszkała i "wybyła w nieznane" (pozostawiając
    lokal w stanie "do kapitalnego remontu", zresztą nieobsadzony
    lokal że tak powiem "sam się doprowadza" to takiego stanu :]).
    Zapodawałem już na grupie razy kilka :)
    Zapewniam cię że do śmiechu ci bezpodstawnie: jakby ktoś
    w mojej sytuacji chciał sprzedać mieszkanie to mógłby
    mieć pewien problem z chętnymi :>

    pozdrowienia, Gotfryd