  • 51. Data: 2008-06-29 21:21:54
    Temat: Re: Nie wejdzie Pan na koncert z aparatem...
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 29 Cze, 20:05, "gargamel" <s...@d...lina> wrote:

    > przestań bai opowiadać!!!
    > do jazdy jesteś przeszkolony z regulaminu (kodeks drogowy), oraz
    > wyegzaminowany z tej wiedzy (prawo jazdy), i masz obowiązek go znać,
    > przy zakupie bilety nikt nie zapoznaje kupującego z regulaminem, a jakis tam
    > zapis że ktś się niby z nim zapoznal jest niezgodnyny z prawem (przynajmniej
    > powinien być)

    Wow. W jakiej czasoprzestrzeni zyja ludzie ktorzy zdajac egzamin ze
    znajomosci regulaminu zdaja rowniez ze znajomosci przyszluch w nim
    ustalen? Regulamin sie zmienia, masz go znac? masz. Ty masz go znac a
    nie ktos ma cie z nim zaznajamiac.

    Jest czy powinien byc? Jak to drugie to wiesz. 100 tysiecy podpisow i
    heja na wiejska.

  • 52. Data: 2008-06-29 22:43:23
    Od: Marian <m...@a...pl>

    Marcin Mokrzycki wrote:

> [...]
    > regulamin obiektu lub regulamin imprezy masowej.

    > USTAWA z dnia 22 sierpnia 1997 r. o bezpieczeństwie imprez masowych
    >
    > Art. 3a. *Nie są imprezami masowymi*, w rozumieniu niniejszej ustawy,
    > *imprezy odbywające się w* teatrach, operach, operetkach, filharmoniach,
    > *kinach*, muzeach, bibliotekach, domach kultury i galeriach sztuki, a także
    > imprezy organizowane w placówkach oświatowych, imprezy sportowe
    > organizowane wyłącznie dla sportowców niepełnosprawnych, imprezy
    > organizowane w ramach współzawodnictwa sportowego dzieci i młodzieży oraz

    No dobrze, jest podstawa, niech bedzie ze regulam in musi byc

    niech sie zgodze jeszcze, z eniewolno wnosic napoczetych napoi bo
    alkohol, trzezwosc, bezpieczenstwo...

    a teraz - dlaczego nei moge wniesc aparatu?

  • 53. Data: 2008-06-29 23:04:10
    Od: "swen" <n...@n...com>

    > Użytkownik "Marian" <m...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Doswiadczenei zyciowe uczy, ze nawet wieksze.
    > Jest niezwykle malo prawdopodobne, ze nastapi wypadek drogowy, ktory
    > doprowadzi do eksplozji butli lub ze butla samoistnie eksploduje.
    > Prawdopodobienstwo, ze koncertowicz napiwszy sie przygotowanej przez
    > siebei mikstury o barwie coli a z zawartoscia roznego rodzaju srodkow
    > odurzajacych (chocby i C2H5OH) zacznie urzadzac burdy, zaczepiac czy
    > zanieczyszczac innych uczestnikow imprezy jest bardzo wysokie.

    Czyli wszyscy sa winni?
    Kazdy to potencialny cpun, zlodziej, morderca...
    Chyba zyjemy jednak w nienormalnym spoleczenstwie...

  • 54. Data: 2008-06-29 23:12:49
    Od: "swen" <n...@n...com>

    > No ale bilet masz w rece przed czy po zaplaceniu?

    Kupilem bilet na mecz Anglia-Polska w 2005 roku w manchester. Tez na bilecie
    widnialo jak wol "zakaz wnoszenia aparatow itp.."
    Wchodzac na stadion mialem na szyii aparat fotograficzny a w reku kamere DV
    nikt nawet mi uwagi nie zwrocil...
    Wszystko zalezy od osobistej kultury ciecia czyli bramkarza. W Polsce kazdy
    kto ma mundur uwaza sie za rambo skrzyzowanego z brsem wilisem ze szklanej
    pulapki i czuje ten dreszczyk wladzy... Dlatego tak jest w Polsce a nie
    inaczej. Zapis o zakazie wnoszenia foto (jak sie pozniej dowiedzialem) na
    mecze w Uk zostal zapisany po ukazywaniu sie filmow i zdjec robionych przez
    agencie prasowe, by wyeliminowac nieuczciwa konkurencie (agencie placa za
    zaproszenia i prawa do filmow i zdjec) zwykly kibic z trybuny moze sobie dla
    siebie robic tyle zdjec ile mu sie chce... bo wiadomo, ze to mila pamiatka a
    w dodatku firmy fotograficzne maja tez zyski. W prasie czy TV zdjecie
    wykonane przez kibica ma marne szanse na ukazanie sie, chyba, ze jest
    "wyjatkowe" czyli jako ciekawostka.

  • 55. Data: 2008-06-29 23:23:55
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Marian wrote:

    > uwazasz, ze wejscie miedzy ludzi z butla propan-butanu niesie podobne
    > ryzyko jak wejscie z otwarta butelką coli?

    butelka z coca-colą, a właściwie po coca-coli w rękach kretyna jest
    bardziej niebezpieczna niż butla z gazem.

  • 56. Data: 2008-06-30 01:10:16
    Od: Marian <m...@a...pl>

    witek wrote:

    > butelka z coca-colą, a właściwie po coca-coli w rękach kretyna jest
    > bardziej niebezpieczna niż butla z gazem.

    Polemizowalbym, zwlaszcza po wybuchu butli z gazem...

  • 57. Data: 2008-06-30 06:28:51
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Marian napisał(a):

    > skoro przed i w trakcie zakupu nikt mnie nie informuje o jakims
    > regulaminie, to po kupieniu zakladam, ze go nei ma.

    No i nie poinformowali Cie, że za bilet będą chcieli od Ciebie
    pieniądze, skandal ;P

    j.

  • 58. Data: 2008-06-30 08:17:57
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "gargamel" <s...@d...lina> napisał w wiadomości

    > nawet jak coś przeczytał, to nie znaczy że się z tym zgadza, że się pod
    > tym podpisał, kupił bilet i tyle.

    no wlasnie kupil bilet, znaczy sie wyrazil zgode na istniejacy rtegulamin,
    przyklad z biletami byl juz podany, zasada dzialania taka sama

  • 59. Data: 2008-06-30 08:18:23
    Od: "MarekN" <m...@p...usun.to.onet>

    > Znaczy wpuszcza mnie, jak powiem policjantom "ochrona nie chce mnie
    > wpuscic na koncert, bo mam otwarta cole, a oni z otwartą cola nie
    > wpuszczaja"?

    tak. polecam tak robic za kazdym razem jak idziesz na koncert. w koncu ktos
    sie czegos nauczy ;)

    --
    marekN

  • 60. Data: 2008-06-30 08:21:12
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > a teraz - dlaczego nei moge wniesc aparatu?

    czy ty wylaczyles myslenie czy tylko sie z nami droczysz?
    a prawa autorskie i majatkowe do wykonywanej na koncerice muzyki, oraz
    generalnie do samego koncertu jako takiego, mowi ci to cos?