  • Data: 2018-04-17 10:35:07
    Temat: Re: Nie mogę już patrzeć na cwaniactwo
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-04-17 o 10:03, Liwiusz pisze:
    > A patrząc bardziej ogólnie - lepiej jest, jeśli o przyszłości narodu
    > decydują ci, którzy coś do tego narodu wkładają, a nie tylko wyjmują.

    To zastanówmy się, więcej wkłada do tego społeczeństwa, osoba np
    opracowująca nowe leki z 1 dzieckiem, która stara się to dziecko
    wykształcić ect, czy matka z 5 dzieci, zyjąca głównie z socjalu, mąż
    pracuje głównie w szarej strefie, żeby nie mieć oficjalnie za dużych
    zarobków, żeby socjalu nie zabrali. Dzieci uczone są od małego,że praca
    nic nie daje, że nauka nic nie daje, że lepiej żyć z socjalu...

    --
    http://zrzeda.pl