  • Data: 2018-04-17 10:03:09
    Temat: Re: Nie mogę już patrzeć na cwaniactwo
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-04-17 o 09:51, Tomasz Kaczanowski pisze:

    > Problem jest taki, że dzieci mogą mieć inne poglądy polityczne niż
    > rodzice....

    Jednakowoż jeszcze istnieje, przynajmniej formalnie, władza
    rodzicielska, i może się ona wyrażać między innymi przez decydowaniu o
    wychowaniu i przyszłości dzieci.

    A patrząc bardziej ogólnie - lepiej jest, jeśli o przyszłości narodu
    decydują ci, którzy coś do tego narodu wkładają, a nie tylko wyjmują.

    --
    Liwiusz