  • Data: 2018-04-17 08:28:50
    Temat: Re: Nie mogę już patrzeć na cwaniactwo
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-04-16 o 20:35, A. Filip pisze:

    > A nie wystarczy z upodobaniem cytować jak PO+ nawijało że 500+ rozwali
    > finanse państwa?

    No i rozwala... Jak nie zauważyłeś, po wyborach wstrzymano te inwestycje
    infrastrukturalne (które były zaplanowane), które się dało, podwyższono
    różne para podatki, wycofano się z zakupów dla wojska, a pomimo
    koniunktury jest deficyt... więc tak, rozwala to budżet. Teraz są
    jeszcze wahnięcia związane z tym, że pieniądze z 500+ częściowo wracają
    do budżetu, ale to jest fala tłumiona (a nie perpetum mobile). Ta akcja
    jest na kredyt, który będą musieli spłacać beneficjenci tego projektu,
    dodatkowo wyrządza dużo zła, pieniądze otrzymywane za nic demoralizują.
    Ale to przyszłość....

    --
    http://kaczus.ppa.pl