  • 21. Data: 2005-03-03 19:45:45
    Temat: Re: Nie ma siły na monopolistę - znów TP SA!
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    HaNkA ReDhUnTeR napisał(a):

    > Za duzo filmów Bareji.

    Jak sądzisz, jaką HONOROWĄ nagrodę otrzymał od dziennikarzy wiceprezes
    tepe odpowiedzialny za Błękitną Linię?
    ;-)

    M.

  • 22. Data: 2005-03-03 21:04:03
    Od: poreba <d...@p...com>

    Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> popełnił 03 mar 2005 na
    pl.soc.prawo utwór news:d07ppi$gle$1@nemesis.news.tpi.pl:

    > Jak sądzisz, jaką HONOROWĄ nagrodę otrzymał od dziennikarzy wiceprezes
    > tepe odpowiedzialny za Błękitną Linię?
    Ja wprawdzie nie wie, ale gdy w konkursie jako nagrodę wystawisz
    wirtualnego browca, to "szczele": słomiany miś?

    --
    pozdro
    poreba

  • 23. Data: 2005-03-03 21:59:37
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>
    napisał w wiadomości news:d07h1c$ak6$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Jak wyzej - pytam grzecznie konultanta o nr zlecenia pod którym zapisuje
    > moja dyspozycje, zapisuje to razem z nazwiskiem konsultanta i data
    rozmowy.
    > BL zapewne prowadzi zapis owych rozmow

    Pomysł dobry. Ale tego co widzę, to nasza pytająca żadnej z tych rzeczy nie
    zrobiła.

  • 24. Data: 2005-03-03 23:11:18
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    poreba napisał(a):

    > Ja wprawdzie nie wie, ale gdy w konkursie jako nagrodę wystawisz
    > wirtualnego browca, to "szczele": słomiany miś?

    Bingo!

    http://rotfl.biz/albums/blekitek/P1012468.jpg

    Nie zrozumiał...

    M.

  • 25. Data: 2005-03-04 00:09:51
    Od: Otto Falkenstein <f...@g...pl>

    KrzysiekPP napisał(a):

    > Nie ... mylila sie, mąż to pajęczarz, a tacy są przez wiedzminow
    > zwalczani ;-)
    >
    > "Oddasz mi to co w domu zastaniesz, a czego sie nie spodziewasz."

    chodziło o ten rachunek z TPSA? :-)

    --
    Falkenstein
    Dostałem 5... lat bez zawieszenia

  • 26. Data: 2005-03-04 10:19:19
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 3 Mar 2005 18:17:58 +0100, HaNkA ReDhUnTeR napisał(a):

    > Jak wyzej - pytam grzecznie konultanta o nr zlecenia pod którym zapisuje
    > moja dyspozycje, zapisuje to razem z nazwiskiem konsultanta i data rozmowy.
    > BL zapewne prowadzi zapis owych rozmow

    Nie mamy takiego zlecenia, a ten pan u nas już nie pracuje i nie mial
    uprawnień do takich zmian.

    Powyższe zdanie nie jest zmyślone, niestety...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Internet Explorer służy do przeglądania zawartości internetu

  • 27. Data: 2005-03-04 15:56:35
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > Gdy zmienialam wlasnie plan taryfowy zlozylam zamówienie jakos w
    > polowie grudnia. Poinformowano mnie, ze plan będzie prawdopodobnie
    > aktywny od 1 stycznia. Profilaktycznie 1 stycznia zanim siadłam do
    > wydzwaniania zadzwonilam ponownie na BL, podałam wlasnie nr zlecenia,
    > konsultant sprawdzil, ze zmiana planu jeszcze nie jest aktywna i że
    > bedzie aktywna dopiero od 1 lutego. Pewnie mogłam siąść do telefonu i
    > wisiec na miedzymiastowych a potem wypłakiwac sie Wam, ze TPSA jest
    > beee itd. To nie kwestia szczęscia - raczej rozwagi i odrobiny

    hmm, powiedziano ci ze aktywuja od stycznia, potem aktywowali od lutego
    (dlaczego???) i ty uwazasz ze wszystko jest ok???

    "_")
    "Siłą kobiet są słabostki mężczyzn" - Voltaire

  • 28. Data: 2005-03-04 16:11:19
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>

    wiadomości news:03032005.2495EB81@budzik61.poznan.pl...

    > hmm, powiedziano ci ze aktywuja od stycznia, potem aktywowali od lutego
    > (dlaczego???) i ty uwazasz ze wszystko jest ok???

    A ty potrafisz czytać ze zrozumieniem? Pomijąc fakt, ze w poście pod który
    sie podpiąłes bylo wyjasnienie, udzielilam go juz w innym. Przeczytaj
    jeszcze raz ze zrozumieniem a jak dalej będziesz mial problemy z objęciem
    tego zagadnienia to wytłumacze 3x - specjalnie dla ciebie

    HaNkA

  • 29. Data: 2005-03-04 23:24:37
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > Przeczytaj jeszcze raz ze zrozumieniem a jak dalej będziesz mial
    > problemy z objęciem tego zagadnienia to wytłumacze 3x - specjalnie dla

    ok
    wyjasniej
    napisałas ze w polowie grudnia poprosiłas o aktywacje na BL, poinformowano
    cie ze od 1 stycznia bedzie działac, nie działało - hmm, rzeczywiscie na BL
    mozna wszystko załątwic bez problemu.
    No chyba ze chodzi ci o slowo prawdopodobnie! Ale co ono oznacza??? Nie
    maja tam jakis procedur i terminów zalatwienia spraw??? Jak skladam
    zamówienie na jakas usługe to chyba potrafia powiedziec mi od kiedy usługa
    bedzie aktywna! O d czego to zalezy? Od tego czy wiatr bedzie z polnocy czy
    z poludnia?
    Nie mówie ze nie mozna zalatwiac spraw w BL, bo ja tez prawie wszystko
    załatwiam (zwlaszcza reklamacje :)) ale akurat twój przykład IMO nie był
    najlepszy.
    Inna sprawa ze jak bys nadzwoniła po tym pierwszym stycznia to i tak pewnie
    uznaliby reklamacje

    "_")
    Przepis na dziecko: 25dag miłości, 25dag namiętności, 2 jajka,
    4 kolana. Ubijać do rana aż powstanie piana. Odstawić na 9 miesięcy
    i kupic wózek dziecięcy. ;-)

  • 30. Data: 2005-03-05 00:21:25
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>

    wiadomości news:05032005.35559D3C@budzik61.poznan.pl...

    > wyjasniej

    Wedle zyczenia. To byl pierwszy miesiac po wprowadzeniu uslugi. Złozylam
    zlecenie tuż przed swietami BN, konsultatnt BL powiadomil mi, ze zlecenie
    przyjmie ale nie wie, czy na 100% będzie ono juz aktywne od 1 stycznia
    wlasnie z powodu terminu w którym je zlozylam. Zadzwonilam sie upewnic - nie
    bylo - ale bylam o tym uprzedzona wczesniej.

    www.sjp.pwn.pl

    > Inna sprawa ze jak bys nadzwoniła po tym pierwszym stycznia to i tak
    > pewnie
    > uznaliby reklamacje

    Pewnie, wcześniej wysłalabym 10 histerycznych postów na te grupę z prosbą o
    pomoc.

    HaNkA