eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNie do końca naprawiony w procesie reklamacji komputer, a gwarancja właśnie się skończyła. › Re: Nie do końca naprawiony w procesie reklamacji komputer, a gwarancja właśnie się skończyła.
  • X-Received: by 10.49.39.196 with SMTP id r4mr2853688qek.8.1369079749178; Mon, 20 May
    2013 12:55:49 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.49.39.196 with SMTP id r4mr2853688qek.8.1369079749178; Mon, 20 May
    2013 12:55:49 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!news.glo
    rb.com!l3no10633203qak.0!news-out.google.com!y6ni50585qax.0!nntp.google.com!ch1
    no19517qab.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mai
    l
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Mon, 20 May 2013 12:55:49 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <519a5e68$0$1269$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=78.9.149.106;
    posting-account=whnJKAkAAACfUi1a4G87-uOg862Xdohy
    NNTP-Posting-Host: 78.9.149.106
    References: <d...@q...googlegroups.com>
    <519a5e68$0$1269$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <7...@g...com>
    Subject: Re: Nie do końca naprawiony w procesie reklamacji komputer, a gwarancja
    właśnie się skończyła.
    From: Alicja <a...@g...com>
    Injection-Date: Mon, 20 May 2013 19:55:49 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:721720
    [ ukryj nagłówki ]

    Pytam o coś innego, niż to czy gwarancja była na części czy komputer.
    W trakcie tej pierwszej, terminowej!, reklamacji - ZGŁOSZONEJ W TERMINIE GWARANCJI -
    wszystkie podzespoły były na gwarancji. Czy zatem z powodu tego, że oni nie
    sprawdzili poszczególnych elementów, a tylko wybrali sobie jeden i stwierdzili, że
    "o, to pewnie ten nawala, wymienimy", to teraz mogą odmówić przyjęcia reklamacji i
    sprawdzenia/naprawy/wymmiany innych podzespołów (najwyraźniej któryś jest wadliwy
    wciąż), bo jest po terminie? Choć było 'w terminie', gdy mieli kompa w rękach
    pierwszym razem, ale nie chciało im się być bardziej skrupulatnymi?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1