  • 11. Data: 2013-06-19 23:52:06
    Temat: Re: Nie chcą wystawić faktury.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 19 Jun 2013, Konfabulator wrote:

    > Niestety zapłata była za rok z góry, poza tym sama usługa jest bez zastrzeżeń i
    rezygnować nie chcę.

    Ale to możliwości żądania odszkodowania nie wyklucza.

    pzdr, Gotfryd

  • 12. Data: 2013-06-20 00:40:55
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    > W sprawie formalnej:
    > wystawiają != dostarczają
    > (albo jak kto woli operator <> to może sobie podmienić)
    >
    > AFAIR jedynym ustawowym przypadkiem obowiązku dostarczenia faktury
    > były usługi telekomunikacyjne (en fakt czyli mogłyby się łapać), nadal
    > jednak fakt że nie otrzymałeś f-ry nie dowodzi, że jej nie wystawili.

    Ale jak ją wystawili, to mogą już odtajnić ten fakt :D

    zen.aspx

  • 13. Data: 2013-06-20 15:27:10
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 20 Jun 2013, hiki o! wrote:

> [...]
    [...]
    > Ale jak ją wystawili, to mogą już odtajnić ten fakt :D

    Mogą, mogą :) ale widać im się nie chce :)
    (albo wręcz mogą być złośliwi)
    Sygnalizuję tylko (i nic więcej) że łatwo popełnić nadużycie,
    zarzucając dostawcy coś, na co nie ma dowodów.
    "Nie chce dostarczyć faktury" ewentualnie "nie odpowiada
    na pytanie o fakturę" to jednak drastycznie inny przypadek
    niż "nie wystawił faktury".
    Mam na myśli kontekst "nasyłania UKS" który był w wątku
    poruszony.

    pzdr, Gotfryd

  • 14. Data: 2013-06-21 13:15:47
    Od: "CPL" <z...@b...pl>

    Spróbuj wysłać poleconym za potwierdzeniem żądanie wystawienia f-vat w ciągu
    nieprzekraczalnego terminu np 3 dni i poinformuj, że w przypadku braku tejże
    f-ry powiadomisz o tym fakcie ich urząd skarbowy. Mają murowane trzepanko, a
    kary są słone. W moim wypadku na 2 takie wypadki w ostatnich latach
    skutkowało to wystawieniem f-ry i jeszcze przeprosinami, bo 'ktoś zawailł'
    albo system im padł i się nie dopatrzyli. Chodziło o duże sumy - 13.000 i
    7.000 zł