eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNetia chce pieniędzy za usługi, których dla mnie nie świadczyła › Re: Netia chce pieniędzy za usługi, których dla mnie nie świadczyła
    From: Poszkodowany <z...@s...maila.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Netia chce pieniędzy za usługi, których dla mnie nie świadczyła
    Date: Mon, 8 Jun 2015 11:34:18 +0000 (UTC)

    In pl.soc.prawo, Tomasz Kaczanowski wrote:

    > Przed faktem powinien przeczytać umowę i ew skonsultować się z kimś, jak
    > najkorzystniej będzie postąpić. Czasami zerwanie umowy i ew kara może
    > być symboliczna i załatwienie wszystkiego trwać będzie krócej.

    Może i tak. Ale ja nie sądziłem, że tam siedzą cwaniacy, którzy ze
    wszystkich sił będą chcieli wyłudzać ode mnie pieniądze - dogrzebując się
    najbardziej niedorzecznych "kruczków", a ignorując zupełnie fakt, że NIC MI
    NIE DOSTARCZAJĄ od czasu mojej przeprowadzki.

    No przecież sytuacja, jaką opisałem, jest chyba oczywista? Wygląda to
    z grubsza tak:

    - podpisuję dwuletnią umowę na dostawę mleka co rano
    - tak się składa, że po 1,5 roku przeprowadzam się gdzie indziej
    - mleczarz mi pisze: "tam, gdzie Pan teraz mieszka, to ja mleka nie dowiozę,
    bo tam drogi nie ma. Ale podpisałeś Pan umowę na 2 lata - to płać Pan
    dalej. Tak, bo podpisałeś Pan."