eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNetia chce pieniędzy za usługi, których dla mnie nie świadczyła › Re: Netia chce pieniędzy za usługi, których dla mnie nie świadczyła
  • Data: 2015-06-08 14:16:21
    Temat: Re: Netia chce pieniędzy za usługi, których dla mnie nie świadczyła
    Od: cyklista <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Poszkodowany pisze:

    > Facet, co ty bredzisz - przeczytaj sobie jeszcze raz mój post inicjujący
    > wątek. Tylko tym razem ZE ZROZUMIENIEM.
    >
    > Bez odbioru.

    Myślę że dokładnie przeczytał. To TY nie chcesz spełnić warunków umowy.
    Masz umowę i Netia jest ją gotowa wypełnić - to ty nie chcesz jej
    pełnienia w starym miejscu.
    Jakby pisemnie doszło do zmiany umowy na nowe miejsce to by problemu nie
    było, ale niestety Ty nie chcesz w starym a netia nie chce w nowym więc
    zmiany umowy nie ma i stara wersja pozostaje w mocy.
    Więc po prostu najpierw wypowiedz pisemnie umowę z powodów jakie tutaj
    podajesz i dopiero potem można po stanowisku Netii w sprawie zapłaty za
    przedwczesne zerwanie dyskutować czy taka opłata będzie słuszna czy nie.

    Ty nie masz płacić za nieświadczenie usług - oni ci tą usługę w starym
    miejscu dalej świadczą tylko że TY z niej nie korzystasz - wolno ci -
    ale zapłacić trzeba.

    Z netią nic na gębę, tylko wszystko pisemnie. Ja też dostawałem faktury
    przez kilka miesięcy po pisemnym zakończeniu umowy z nimi zanim sobie
    poradzili ze słowami "wszystkie umowy". Też grozili sądem, sprawami itd.
    ale już na polecony nie chcieli się wykosztować, wszystko mi przysyłali
    zwykłymi (więc ja oficjalnie nic nie otrzymywałem). Jak do nich w końcu
    dotarło znaczenie słowa "wszystkie" to przysyłali potem stertę korekt do
    faktur ;)

    ---
    Avast.