eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNetia chce pieniędzy za usługi, których dla mnie nie świadczyła › Re: Netia chce pieniędzy za usługi, których dla mnie nie świadczyła
  • Data: 2015-06-08 14:11:51
    Temat: Re: Netia chce pieniędzy za usługi, których dla mnie nie świadczyła
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Poszkodowany" napisał w wiadomości grup
    >Przyznam, że ja tego kompletnie nie rozumiem. Polskie tzw. "prawo"
    >nie
    >uznaje, że moja przeprowadzka jest ową siłą wyższą, na zasadzie
    >której mam
    >prawo rozwiązać umowę przedterminowo, skoro kontynuacja świadczenia
    >usług na
    >moją rzecz jest technicznie niewykonalna?

    Sila wyzsza to wyzsza - np budynek sie zawalil. Przeprowadzka jest
    twoja decyzja, mogles sie nie przeprowadzac.

    Jesli zamierzales sie przeprowadzac, to czemu wybrales oferte
    terminowa ?

    >Znaczy: mam płacić za
    >NIEŚWIADCZENIE USŁUG? Brzmi to zupełnie paranoicznie.

    Brzmi, lepiej by brzmialo "kara umowna za zerwanie przedterminowe".

    > Przecież mój "główny
    >adres" się zmienił. Operator sam przyznał, że nie jest w stanie
    >świadczyć
    >tu usług - ale dalej żąda pieniędzy, jakby nic zupełnie się nie
    >zmieniło.
    >Chcą pieniędzy ZA NIC.

    A czy pierwsza umowa zawierala zastrzezenie, ze uslugobiorca moze sie
    przeprowadzic i usluga przechodzi na nowy adres ?

    A aneks z Netia podpisales, ze miejsce swiadczenia uslugi sie zmienia
    ? Bo jak Netia podpisala ...

    >proszę o opinię, czy mam szansę na uznanie moich racji w sądzie; bo
    >jeśli
    >faktycznie jest z polskim system tzw. "prawa" aż tak źle, że sąd
    >moich racji
    >miałby nie uznać - to trudno, to pozostaje mi ugiąć się pod dyktatem,
    >bo
    >dobrze wiem, że z koniem "na kopanie" nie wygram - wszakże kompletnie
    >czymś takim się nie zgadzam.

    Trudno od dostawcy wymagac, aby ci na drugi koniec Polski (a czemu nie
    swiata lub chocby EU) dostarczal.

    J.