eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNetia chce pieniędzy za usługi, których dla mnie nie świadczyła › Re: Netia chce pieniędzy za usługi, których dla mnie nie świadczyła
  • Data: 2015-06-08 14:23:44
    Temat: Re: Netia chce pieniędzy za usługi, których dla mnie nie świadczyła
    Od: Poszkodowany <z...@s...maila.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In pl.soc.prawo, cyklista wrote:

    > Myślę że dokładnie przeczytał. To TY nie chcesz spełnić warunków umowy.
    > Masz umowę i Netia jest ją gotowa wypełnić - to ty nie chcesz jej
    > pełnienia w starym miejscu.

    Nie "nie chcę" - nie chodzi tu o moją "zachciankę" - tylko NIE MOGĘ, BO JUŻ
    TAM NIE MIESZKAM.

    Czy takimi literami wystarczy, czy jeszcze większymi trzeba?

    Rozumiesz może różnicę pomiędzy sytuacją, gdybym dalej tam mieszkał, ale
    życzył sobie przeniesienia usług np. do domku działkowego - a sytuacją
    obecną, kiedy po prostu musiałem zmienić miejsce zamieszkania (ów "główny
    adres")?