  • 1. Data: 2008-08-06 18:08:21
    Temat: Nękanie przez Żagiel SA
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    Witam,

    jestem nękany przez Żagiel SA reklamowymi esesmanami i telefonami. Już kilka
    razy zgłaszałem im, że sobie nie życzę i że mają przestać. Ciągle
    głupkowato potakują ,,tak, tak, usuwamy'' i nadal nękają. Jak można
    skutecznie pozbyć się takich ,,przyjemności''?

    --
    Tristan

  • 2. Data: 2008-08-06 19:20:07
    Temat: Re: Nękanie przez Żagiel SA
    Od: Mecenas <m...@o...pl>

    Tristan pisze:
> [...]
    > głupkowato potakują ,,tak, tak, usuwamy'' i nadal nękają. Jak można
    > skutecznie pozbyć się takich ,,przyjemności''?

    Dzwoń do nich po 10 razy na dobę i pytaj o warunki kredytu aż do
    znudzenia. ;)

  • 3. Data: 2008-08-06 19:30:37
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 06 sierpień 2008 21:20
    (autor Mecenas
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g7ctv6$a1e$1@nemesis.news.neostrada.pl>):

    > Dzwoń do nich po 10 razy na dobę i pytaj o warunki kredytu aż do
    > znudzenia. ;)

    Taa... Ja zbankrutuję, a im to wisi, bo im się debilanci zmieniają, a poza
    tym, debilantowi jedno czyj lefeton odbiera.

    --
    Tristan

  • 4. Data: 2008-08-06 19:32:23
    Od: Tristan <n...@s...pl>

> [...]

    Taa... Ja zbankrutuję, a im to wisi, bo im się debilanci zmieniają, a poza
    tym, debilantowi jedno czyj lefeton odbiera.

    Swoją drogą to się chujnia zrobiła w ratach. Kiedyś był Lukas i było
    porządnie. A teraz GE Money, który mnie z dwa miesiące temu wyciulał z
    kartą, Sygma Banque, która mnie wyciulała z 3 miesiące temu, upierdliwy
    Żagiel...

    Szkoda Lukasa... Nigdy nie nękali i zawsze działali stabilnie i wg
    oczekiwań.

    --
    Tristan

  • 5. Data: 2008-08-06 19:44:02
    Od: "Slawek 'IDEall' Fydryk" <s...@g...invalid>

    "Tristan" napisał:

> [...]
    > Żagiel...
    >
    > Szkoda Lukasa... Nigdy nie nękali i zawsze działali stabilnie i wg

    Ale to Ty wyrazasz zgode lub nie, na dzialania marketingowe (na okreslony
    czas) przy podpisywaniu umowy ratalnej, wiec miej pretensje do siebie.

  • 6. Data: 2008-08-06 19:54:29
    Od: pakalk <p...@g...com>

    On 6 Sie, 21:44, "Slawek 'IDEall' Fydryk" <s...@g...invalid>
    wrote:

    > Ale to Ty wyrazasz zgode lub nie, na dzialania marketingowe (na okreslony
    > czas) przy podpisywaniu umowy ratalnej, wiec miej pretensje do siebie.

    Ale chyba moze wycofac taka zgode, prawda? Czy nie?

  • 7. Data: 2008-08-06 20:06:36
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

> [...]
    > głupkowato potakują ,,tak, tak, usuwamy'' i nadal nękają. Jak można
    > skutecznie pozbyć się takich ,,przyjemności''?

    Z moich badan/obserwacji wynika, ze najbardziej skuteczne jest dlugie i mile
    konwersowanie z oswiadczeniem na koncu, ze mam w dupie ichnia oferte, a
    gadalem, bo nie ja place za polaczenie i kazda kolejna molestowania bede
    ciagnal jeszcze dluzej (z tym samym wynikiem koncowym).

    Dziala lepiej niz powolywanie sie na paragrafy i udowadnianie, ze dzwoniacy
    lamie prawo.

    sz.

  • 8. Data: 2008-08-06 20:42:46
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 06 sierpień 2008 21:44
    (autor Slawek 'IDEall' Fydryk
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g7cuvg$k9n$1.jkr@Slawek.IDEall.Fydryk.com>):

    > Ale to Ty wyrazasz zgode lub nie, na dzialania marketingowe (na okreslony
    > czas) przy podpisywaniu umowy ratalnej, wiec miej pretensje do siebie.

    No i? I chciałem odwołać i się nie da. To zgodne z prawem?

    --
    Tristan

  • 9. Data: 2008-08-06 20:44:16
    Od: Tristan <n...@s...pl>

> [...]

    > czas) przy podpisywaniu umowy ratalnej, wiec miej pretensje do siebie.

    No i? I chciałem odwołać i się nie da. To zgodne z prawem?
    Zawsze wykreślam takie zgody, ale może gdzieś przemycili...

    --
    Tristan

  • 10. Data: 2008-08-07 06:57:08
    Od: "Slawek 'IDEall' Fydryk" <s...@g...invalid>

    "Tristan" napisał:

    > No i? I chciałem odwołać i się nie da. To zgodne z prawem?

    Skoro trafiles na niekompetentnych pracownikow, zrob to pisemnie.