  • 11. Data: 2008-08-07 11:44:12
    Temat: Re: Nękanie przez Żagiel SA
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 07 sierpień 2008 08:57
    (autor Slawek 'IDEall' Fydryk
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g7e6dk$hf6$1.jkr@Slawek.IDEall.Fydryk.com>):

    > Skoro trafiles na niekompetentnych pracownikow, zrob to pisemnie.

    Zrobię, ale podejrzewam, że to niewiele da. Przerabiałem to z Orangiem. Co
    opierdoliłem jednych, to odpowiadali, że ,,to inny oddział''. I raz
    dzwonili z Oranga Wrocław, raz z Oranga Warszawa itepe.

    --
    Tristan