    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nękanie przez Żagiel SA
    Supersedes: <g7cu4s$8l9$1@news.onet.pl>
    Date: Wed, 06 Aug 2008 21:32:23 +0200

    W odpowiedzi na pismo z środa 06 sierpień 2008 21:20
    (autor Mecenas
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g7ctv6$a1e$1@nemesis.news.neostrada.pl>):

    > Dzwoń do nich po 10 razy na dobę i pytaj o warunki kredytu aż do
    > znudzenia. ;)

    Taa... Ja zbankrutuję, a im to wisi, bo im się debilanci zmieniają, a poza
    tym, debilantowi jedno czyj lefeton odbiera.

    Swoją drogą to się chujnia zrobiła w ratach. Kiedyś był Lukas i było
    porządnie. A teraz GE Money, który mnie z dwa miesiące temu wyciulał z
    kartą, Sygma Banque, która mnie wyciulała z 3 miesiące temu, upierdliwy
    Żagiel...

    Szkoda Lukasa... Nigdy nie nękali i zawsze działali stabilnie i wg
    oczekiwań.

    --
    Tristan