eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNauczyciel zmusza ucznia do korzystania z komercyjnych programow › Re: Nauczyciel zmusza ucznia do korzystania z komercyjnych programow
    From: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nauczyciel zmusza ucznia do korzystania z komercyjnych programow
    Date: Tue, 05 Apr 2011 13:12:53 +0200

    Przemysław Adam Śmiejek pisze:

    > A jakie jest DANE zadanie?
    > Bo sęk w tym, że każdy widzi w tej dyskusji to, co chce widzieć.
    > Na samym starcie napisałem kilka warunków. Niestety Pieniacz zniknął
    > wraz z pojawieniem się i nie odpowiedział na żadne z pytań ,,kontrolnych''.
    >
    > Na samym początku napisałem mniej więcej tak:
    >
    > Jeżeli zadanie jest tak proste, że może być wykonane we writerze, to
    > owszem, niech zostanie wykonane we writerze. A skoro klient zamawia
    > format DOC, to można zapisać we writerze format DOC i problem się
    > rozwiązuje. Nie ma żadnego wymagania nakładów finansowych.

    Zależy co będzie oceniane, np umiejętność korzystania ze styli itp, z
    tego co pamiętam trochę się to rozjeżdża - mimo, że czasem nawet wyglada
    to tak samo (no przynajmniej dawniej się rozjeżdżało). Umiejętność taka
    można sprawdzić zarówno pod wordem, jak i we writterze, jednak, aby mieć
    pewność, że ktoś wykonał to dobrze, trzeba by raczej sprawdzić konkretny
    program. Dlatego zgadza się, wszystko zależy od problemów
    doprecyzowania, ale nadal nie wiem co to ma wspólnego z zaniżaniem poziomu.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl