eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNauczyciel zmusza ucznia do korzystania z komercyjnych programow › Re: Nauczyciel zmusza ucznia do korzystania z komercyjnych programow
  • Data: 2011-04-06 11:28:19
    Temat: Re: Nauczyciel zmusza ucznia do korzystania z komercyjnych programow
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 5 Apr 2011, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > No to niech odrabia zadanie domowe w ramach konsultacji w pracowni.

    Umiesz czytać?
    Na wszelki wypadek przytoczę to co wyciąłem:
    +++
    Zaznaczam: trzymam się pytania które padło w cytacie wyżej
    (a nie rozważań o tym, czy dobra szkoła udostępnia pracownię
    i czy dobry nauczyciel tam siedzi wieczorami).
    ---

    > Tylko nie mów jak Stokrotka

    Nie wiem w czyje idziesz ślady, ale tendencyjne cytowanie wychodzi
    Ci bardzo dobrze.

    > Powiedzmy, że chcesz się nauczyć żeglować albo jeździć autem

    A to są rzeczy *obowiązkowe* na *obowiązkowym* poziomie edukacji?
    Patrz wyżej i dołóż, że do tendencyjnego cytowania tendencyjne
    przykłady też masz opanowane :>

    pzdr, Gotfryd