eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNauczyciel zmusza ucznia do korzystania z komercyjnych programow › Re: Nauczyciel zmusza ucznia do korzystania z komercyjnych programow
  • Data: 2011-04-05 11:12:36
    Temat: Re: Nauczyciel zmusza ucznia do korzystania z komercyjnych programow
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I dlatego zaniżmy poziom do najgorszego ze stada. A lepsi niech dostaną
    > w plecy.

    > Jakich znacznych? Przyjście do pracowni w terminie konsultacji to
    > znaczne nakłady?

    Specjalnie wyciąłeś z mojej wypowiedzi ten kawałek o pracowni
    komputerowej, prawda?
    W końcu jakbyś nie wyciął, to nie miał byś się czego czepić. A to by cię
    mogło zabić albo co najmniej spowodować niestrawność.

    Oczywiście pozostaje opcja druga - jesteś funkcjonalnym analfabetą.
    Tertium o datur.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813