eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNauczyciel zmusza ucznia do korzystania z komercyjnych programow › Re: Nauczyciel zmusza ucznia do korzystania z komercyjnych programow
  • Data: 2011-04-06 13:14:28
    Temat: Re: Nauczyciel zmusza ucznia do korzystania z komercyjnych programow
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Umiesz czytać?
    > Na wszelki wypadek przytoczę to co wyciąłem:
    > +++
    > Zaznaczam: trzymam się pytania które padło w cytacie wyżej
    > (a nie rozważań o tym, czy dobra szkoła udostępnia pracownię
    > i czy dobry nauczyciel tam siedzi wieczorami).
    > ---

    No to niech odrabia u kolegi.

    > A to są rzeczy *obowiązkowe* na *obowiązkowym* poziomie edukacji?

    No i? Pomijając, że w pewnych szkołach obowiązkowe, to nadal nie zmienia
    faktu, że nie zgadzam się, aby moje dzieci były równane w dół, bo skoro
    edukacja jest obowiązkowa, to nie można nic wymagać. Nie zgadzam się na
    to, żeby zmarnować dziecku 18 lat życia, bo obowiązkowo musi chodzić do
    równanego w dół, getcianego szkolnictwa.

    Jak ktoś bardzo chce dobrze robić strzelającym sobie w stopy, to
    ewentualnie budujcie im szkoły specjalne.

    Ja uważam, że nawet biedota totalna z problemami z zakupem butów i
    majtek jest w stanie pokombinować, jeśli tylko zechce. Można prosić
    szkołę o udostępnienie narzędzi, można prosić kolegów bogatszych, można
    szukać np. wsparcia na parafii. Wiele parafii ma już komputery, a jak
    nie sam proboszcz pomoże, to pewnie znajdzie kogoś, kto chętnie użyczy
    innym parafianom komputera, jeśli to będzie elementem pomocy biednym.

    Są też miejsca komputerowe w różnych bibliotekach, punktach unijnych.
    Już kilka lat temu na wielkiej podlaskiej wiosze korzystałem w takim
    punkcie z komputera.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek