eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNauczyciel zmusza ucznia do korzystania z komercyjnych programow › Re: Nauczyciel zmusza ucznia do korzystania z komercyjnych programow
    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nauczyciel zmusza ucznia do korzystania z komercyjnych programow
    Date: Tue, 05 Apr 2011 12:52:41 +0200

    W dniu 05.04.2011 12:45, Tomasz Kaczanowski pisze:
    > Wszystko pięknie, tylko czemu uważasz, że wykonanie danego zadania w
    > innym edytorze niż msword jest równaniem w dół?

    A jakie jest DANE zadanie?
    Bo sęk w tym, że każdy widzi w tej dyskusji to, co chce widzieć.
    Na samym starcie napisałem kilka warunków. Niestety Pieniacz zniknął
    wraz z pojawieniem się i nie odpowiedział na żadne z pytań ,,kontrolnych''.

    Na samym początku napisałem mniej więcej tak:

    Jeżeli zadanie jest tak proste, że może być wykonane we writerze, to
    owszem, niech zostanie wykonane we writerze. A skoro klient zamawia
    format DOC, to można zapisać we writerze format DOC i problem się
    rozwiązuje. Nie ma żadnego wymagania nakładów finansowych.

    Jeżeli zadanie jest niewykonywalne w ten sposób, to widać potrzebny jest
    poziom Worda, a wtedy mój wywód nabiera sensu.

    Wielokrotnie tę opinię powtarzałem.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek