  • 41. Data: 2010-11-11 23:07:53
    Temat: Re: Nasza klasa i zgoda na wykorzystanie fotografii
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:ibhscv$jk0$1@inews.gazeta.pl...

    > najlepiej nigdzie.

    Czemu? Ja mam ochotę akurat.

  • 42. Data: 2010-11-11 23:11:04
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-11-11 22:41, MadMan pisze:

> [...]
    ^^^^^^^^

    Bardzo zupełnie. :)
    Wpisz adres www.nasza-klasa.pl i wejdziesz na zupełnie inną stronę niż
    ... www.nk.pl :)

    --
    spp

  • 43. Data: 2010-11-11 23:20:31
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Mnie przekierowało na: http://nk.pl/

    --
    animka

  • 44. Data: 2010-11-11 23:31:03
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (11/11/2010 05:07 PM), Palik wrote:
    [...]
    > Uważam NK za słaby portal i wstydzę się, ze tam miałem konto. Teraz mam
    > na Facebooku i masa moich znajomyych też tam przeszła.

    Heh, sorry za porównanie, ale to tak jakby Żyd uciekał od sowietów do
    nazistów :).

    p. m.

  • 45. Data: 2010-11-12 00:48:56
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 11/11/2010 5:31 PM, mvoicem wrote:
    > (11/11/2010 05:07 PM), Palik wrote:
    > [...]
    >
    > Heh, sorry za porównanie, ale to tak jakby Żyd uciekał od sowietów do
    > nazistów :).

    dobre :)

  • 46. Data: 2010-11-12 01:00:44
    Od: "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl>

    Użytkownik "MadMan" <m...@n...wp.pl> napisał:

    > Nie sądzę. NK to NK. W regulaminie jaki sugerowali mi zaakceptować z
    > tego co kojarzę nie było nic o portalu "nasza-klasa.pl".

    http://nk.pl/nk_regulamin
    "Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:
    1. NK - "Nasza Klasa Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością[...]

    Właścicielem Serwisu jest "Nasza Klasa Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością[...]
    Administratorem Danych Osobowych jest "Nasza Klasa Spółka z ograniczoną
    odpowiedzialnością"

    http://nk.pl/press/about
    "Informacje o przedsiębiorstwie prowadzącym serwis nasza-klasa.pl
    Nasza Klasa Sp. z o.o.
    ul. Gen. J. Bema 2 50-265 Wrocław"

    Krystian

  • 47. Data: 2010-11-12 08:41:58
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl>

    Użytkownik "MadMan" <m...@n...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Do Biedronki. Na portal nasza-klasa.pl nie wchodzę bo nie istnieje.

    Miśku, zdecyduj się wobec tego czy chodzi Ci o portal czy firmę.
    Bo firma o tej nazwie istnieje jak najbardziej.
    Zresztą adres nasza-klasa.pl również nadal działa i przekierowuje na nk.pl.
    To jedynie kosmetyczna zmiana nazwy adresu, która miała ułatwić jego
    zapamiętanie/wbijanie.

    K.

  • 48. Data: 2010-11-12 13:11:13
    Od: Szymon von Ulezalka <a...@i...pl>

    > I Facebook nie grozi swoim użytkownikom, ze jak nie da zgody na "przejęcie
    > wszystkich praw" do wszystkich materiałów naszych prywatnych to konto
    > zostanie zlikwidowane bezpowrotnie w najbliższych dniach...;{
    > Palik

    alez oczywiscie.
    nie grozi, ze konto zostanie zlikwidowane, bo od poczatku zglaszajacy
    sie uzer musi sie zgodzic na taki regulamin, ktory daje pelne prawa
    fejsbukowi.
    szymon

  • 49. Data: 2010-11-12 13:11:49
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Przemysław Adam Śmiejek napisal:
    > Najpierw była moda na dzieci Neo,

    Eee, zapolemizuję. Najpierw to byli zdziczali 'freepolboksowcy'.
    To był chyba pierwszy polski serwis z darmowymi kontami mailowymi
    i dostępem do usenetu.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 50. Data: 2010-11-12 13:15:48
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 12.11.2010 09:41, Krzysztof pisze:
    > To jedynie kosmetyczna zmiana nazwy adresu, która miała ułatwić jego
    > zapamiętanie/wbijanie.

    Raczej nie. Początkowo serwis był konkurencją dla sztambucha i miał
    służyć kojarzeniu dawnych znajomych z klas szkolnych. Gdy jednak się
    okazało, że użytkownicy serwisu to plastyk-is-fantastic z gimnazjumu i
    okolic, którzy nie tyle chcą się kojarzyć, co parzyć i pisać ęteligentne
    komentarze, wprowadzono różne Wysoce Rozwijające gry i zabawy typu
    ,,Podlej marchewkę i przeleć dziewkę, taki początek za 100 eurogłąbek'',
    a portal zmienił nazwę bo już nie ma wiele wspólnego z kojarzeniem
    dawnych znajomych.

    To tak na marginesie, bo oczywiście czepialstwo pana Damiana jest
    ewidentne i aż dziw, że tak dużo osób się bawi w spieranie z nim czy nk
    to nk czy nasza-klasa....

    Jak już tak całkiem odpłynąłem w beztemacie, to szaleństwa młodzieży
    szkolnej w sieci są dość ciekawe... Najpierw była moda na dzieci Neo,
    potem była fotka.pl, potem jej rolę przejęła nasza-klasa, a teraz
    facebuk. Ciekawe co będzie kolejne... Zwłaszcza, że sam facebuk w
    zasadzie to istniał już dawno dawno temu, przed naszymi klasyma.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek