  • 31. Data: 2010-11-11 21:07:26
    Temat: Re: Nasza klasa i zgoda na wykorzystanie fotografii
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Thu, 11 Nov 2010 18:44:43 +0100, spp napisał(a):

    > I najzabawniejsze jest to że oburzeni naszoklasowcy

    A kto to "naszoklasowiec"? Naszej klasy od jakiegoś czasu już nie ma.
    Jest nk.pl, a to coś zupełnie innego.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 32. Data: 2010-11-11 21:13:59
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-11-11 22:07, MadMan pisze:

    > A kto to "naszoklasowiec"? Naszej klasy od jakiegoś czasu już nie ma.
    > Jest nk.pl, a to coś zupełnie innego.

    LOL w realu też jesteś tak "ciężko" myślący? Chodzisz do Biedronki,
    czy do Jeronimo Marcośtam sp. z o.o.?

    Pomijając już fakt, że Nasza Klasa sp. z o.o. nadal istnieje.

    --
    Liwiusz

  • 33. Data: 2010-11-11 21:41:20
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Thu, 11 Nov 2010 22:13:59 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > LOL w realu też jesteś tak "ciężko" myślący? Chodzisz do Biedronki,
    > czy do Jeronimo Marcośtam sp. z o.o.?

    Do Biedronki. Na portal nasza-klasa.pl nie wchodzę bo nie istnieje.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 34. Data: 2010-11-11 21:48:03
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-11-11 22:41, MadMan pisze:

    > Do Biedronki. Na portal nasza-klasa.pl nie wchodzę bo nie istnieje.

    NK to skrót Nasza Klasa.

    --
    animka

  • 35. Data: 2010-11-11 21:48:18
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Do Biedronki. Na portal nasza-klasa.pl nie wchodzę bo nie istnieje.

    A na jaki wchodzisz?

    --
    Liwiusz

  • 36. Data: 2010-11-11 21:59:50
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Thu, 11 Nov 2010 22:48:03 +0100, animka napisał(a):

    > NK to skrót Nasza Klasa.

    Nie sądzę. NK to NK. W regulaminie jaki sugerowali mi zaakceptować z
    tego co kojarzę nie było nic o portalu "nasza-klasa.pl". Teraz to jest
    nk.pl z zupełnie wypaczoną moim zdaniem ideą portalu.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 37. Data: 2010-11-11 22:47:56
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-11-11 22:59, MadMan pisze:

    > Nie sądzę. NK to NK. W regulaminie jaki sugerowali mi zaakceptować z
    > tego co kojarzę nie było nic o portalu "nasza-klasa.pl". Teraz to jest
    > nk.pl z zupełnie wypaczoną moim zdaniem ideą portalu.

    Faktycznie! Jest teraz: "NK- miejsce spotkań".
    Niedługo pewnie przekształcą na: "NK-serwis randkowy"!

    --
    animka

  • 38. Data: 2010-11-11 22:51:24
    Od: Arek <a...@e...net>

    W dniu 2010-11-11 21:12, Robert Tomasik pisze:
    [..]
    > Realizują ustawy, a że ustawodawcy czasem robią wszystko, by
    > się czasem nic nie dało zrobić, to ...

    Nie. Po prostu pozorują swoją pracę.
    Czepiają się o jakieś przecinki, które MOGŁYBY krzywo popatrzeć,
    a nie reagują w ogóle na dymanie klientów.

    > Regulamin, to nie wszystko. W prawie cywilnym mamy do czynienia z
    > pewnymi domniemaniami czy tzw. zwyczajem. Jak umieszczasz zdjęcie na
    > serwerze to normalne jest, że mają prawo to publikować, skoro to serwer
    > do publikacji.

    Właśnie. A oni napisali to tak, że mogą sobie nawet zrobić z Twoich
    fotek kampanię reklamową w telewizji, na tablicach itd.

    > Już pisałem, że nie była problemem sama publikacja tych fotek, tylko ich
    > przerabianie i wykorzystywanie przykładowo do tych kart kredytowych z
    > reklamy. Moim zdaniem problem marginalny, ale ktoś tam poczuł się urażony.

    To właśnie nie jest marginalny problem tylko ZASADNICZY.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 39. Data: 2010-11-11 22:53:16
    Od: Arek <a...@e...net>

    W dniu 2010-11-11 22:41, MadMan pisze:
    > Do Biedronki. Na portal nasza-klasa.pl nie wchodzę bo nie istnieje.

    Doprawdy? :)

    Bo wpisuję nasza-klasa.pl i działa :)

    Sprawdziłem też

    NAZWA DOMENY:

    nasza-klasa.pl

    id abonenta:

    nta527303 (FIRMOWA)

    serwery nazw:

    ns1.one.lv.

    ns2.nasza-klasa.pl. [195.93.178.18]

    ns1.nasza-klasa.pl. [195.93.178.240]

    utworzona:

    2006.07.03 15:03:44

    ostatnia modyfikacja:

    2010.06.07 12:32:49

    opcja:

    utworzona 2010.11.10 08:23:17

    ABONENT:

    firma:

    Nasza Klasa Sp. z o.o.

    ulica:

    ul. Gen.J.Bema 2

    miasto:

    50-265 Wrocław

    lokalizacja:

    pl

    ostatnia modyfikacja:

    2010.06.04

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 40. Data: 2010-11-11 22:57:35
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 11/11/2010 2:13 PM, Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

    > I pewnie w kilku innych miejscach :-)

    najlepiej nigdzie.