  • 11. Data: 2005-06-08 20:19:56
    Temat: Re: Naruszenie prawa przetwarzania danych osobowych
    Od: scream <n...@p...pl>

    Krystyna Borek napisał(a):
    > W grę wchodzi ew. art. 23, 24 kc i zadośćuczynienie ;)

    eh, ja sie nie pytam jakie art. tu wchodza w gre, wina banku jest
    ewidentna, pytalem JAKIE SZKODY poniosl autor watku na skutek tego, ze
    bank nie usunal na czas jego danych ze swojej bazy?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 12. Data: 2005-06-08 20:36:30
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    scream wrote:

    > eh, ja sie nie pytam jakie art. tu wchodza w gre, wina banku jest
    > ewidentna, pytalem JAKIE SZKODY poniosl autor watku na skutek tego, ze
    > bank nie usunal na czas jego danych ze swojej bazy?

    odp: żadne
    buraki samosiejki.

  • 13. Data: 2005-06-08 20:43:14
    Od: "TU" <usowski@wp_wytnijto.pl>

    > Ale nie wstydź się ... ja też potwierdzam Twoją opinię.

    ... mamusia dala pobawic sie komputerem....
    to nie ta grupa ... proponuje przeniesc sie na grupe pl.soc.dzieci. ... lub
    odpalic jakas bajke

  • 14. Data: 2005-06-08 20:47:53
    Od: "TU" <usowski@wp_wytnijto.pl>

    > eh, ja sie nie pytam jakie art. tu wchodza w gre, wina banku jest
    > ewidentna, pytalem JAKIE SZKODY poniosl autor watku na skutek tego, ze
    > bank nie usunal na czas jego danych ze swojej bazy?

    Szkody? Prosze bardzo ... na dwukrotne wizyty w banku stracilem 3 godziny
    pracy.
    Na myslenie - "tracenie nerwow" - nad tym "fantem" kolejne kilkanascie.
    W tym czasie moglem zajac sie innymi rzeczami - zarabianiem pieniedzy,
    odpoczynkiem.
    Innymi slowy - przez ten bank stracilem swoj cenny czas, ktory jest wiele
    warty.

    Moze ty swojego czasu nie cenisz. Wiedz, ze inni tez nie beda go cenic.
    Pozdrawiam
    TU

  • 15. Data: 2005-06-08 20:49:54
    Od: "TU" <usowski@wp_wytnijto.pl>

    > ...bo zlamano prawo, ktore zreszta to nie My ustanawiamy.
    > Przedewszystkim skontaktuj sie z GIODO, moze cos podpowiedza.
    > Ewidentnie zlamano ustawe o ochronie danych osobowych 29 sierpien 1997 r.
    > jesli tylko "sprytny" adwokat pomoze wykazac ze poniosles szkody
    odszkodowanie
    > powinienes dostac, ale to Polska...

    Podobna rade z powiadomieniem GIODO udzielono mi na pl.biznes.banki.
    Postaram sie z niej skorzystac.
    Dzieki.
    Pozdrawiam TU

  • 16. Data: 2005-06-08 21:27:54
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    TU wrote:

    > Szkody? Prosze bardzo ... na dwukrotne wizyty w banku stracilem 3 godziny
    > pracy.

    było wziąć urlop

    > Na myslenie - "tracenie nerwow" - nad tym "fantem" kolejne kilkanascie.
    z tym to do lekarza.

    > W tym czasie moglem zajac sie innymi rzeczami - zarabianiem pieniedzy,
    > odpoczynkiem.
    za dochody domneimane odszkodowanie się nie należy

    > Innymi slowy - przez ten bank stracilem swoj cenny czas, ktory jest wiele
    > warty.

    zmień bank

    > Moze ty swojego czasu nie cenisz. Wiedz, ze inni tez nie beda go cenic.
    ja swój cenię, dlatego organizuję swój czas, a nie latam jak oszołom a
    potem żądam za to odszkodowania.

    Ogólnie: śmieszny jesteś.

  • 17. Data: 2005-06-08 21:55:25
    Od: scream <n...@p...pl>

    witek napisał(a):
    > Ogólnie: śmieszny jesteś.

    zgadzam sie w 100% z Toba :)

  • 18. Data: 2005-06-08 21:59:04
    Od: "TU" <usowski@wp_wytnijto.pl>

    > zmień bank

    Nie musze zmieniac bo od 6 lat mam konto w banku, ktory wywiazuje sie z
    umow.
    W tym banku mialem tylko karte kredytowa.

    > ja swój cenię, dlatego organizuję swój czas, a nie latam jak oszołom a
    > potem żądam za to odszkodowania.

    Widze, ze mamusia Cie wychowala, ze za lamanie prawa nie ma konsekwencji -
    idz do sklepu i wez batonika.

    Nie zauwazyles jak dzialaja banki? Jesli zrobisz debet lub nie wywiazesz sie
    z umowy to bank zaraz wlepia kary umowne, a jesli bank nie wywiazuje sie z
    umowy to twierdzisz, ze jest wszystko w porzadku. Lamie prawo - tez
    twierdzisz ze jest OK. Nic dziwnego, ze wielu uwaza, ze Polska to kraj
    bezprawia, jesli spoleczenstwo przejawia takie podejscie jak Ty i Scream.

    Niechodzi o to, ze na bledzie banku chce sie dorobic nie wiadomo jakiej
    kasy. Moze warto, aby bank poniosl konsekwencje swojego bledu tak jak ja
    ponosze konsekwencje swoich. W koncu musza zaczac szanowac ustawe o ochronie
    danych osobowych i k.c. i prawo bankowe.
    Pozdrawiam TU

  • 19. Data: 2005-06-09 12:20:44
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    TU wrote:

    > Widze, ze mamusia Cie wychowala, ze za lamanie prawa nie ma konsekwencji -
    > idz do sklepu i wez batonika.

    Nie, nauczyla mnie, ze jak chce batonika to ide do sklepu w którym
    batoniki są, a nie do takiego, w którym nie ma, a potem piszę do
    wyborczej, że co to za marny sklep bo batoników w nim nie ma.

    > Nie zauwazyles jak dzialaja banki? Jesli zrobisz debet lub nie wywiazesz sie
    > z umowy to bank zaraz wlepia kary umowne, a jesli bank nie wywiazuje sie z
    > umowy to twierdzisz, ze jest wszystko w porzadku.

    Nie twierdzę, że wszystko jest ok. Zgłoś złamanie prawa do GIODO.

    Twierdzę, że jesteś śmieszny z tymi odszkodowaniami z straty moralne.