  • 1. Data: 2005-06-07 20:26:58
    Temat: Naruszenie prawa przetwarzania danych osobowych
    Od: "TU" <usowski@wp_wytnijto.pl>

    Witam.
    Po krotce opisze swoje doswiadczenia z pewnym bankiem.
    21.12.2004 zlozylem wniosek o rezygnace z przedluzenia umowy Nr xxxx o karte
    kredytowa i zwiazany z nia rachunek Zgodnie z paragrafem tej umowy na
    conajmniej miesiac przed uplywem 2 lat. Karta byla wazna do 31.01.2005.
    Z momentem wygasniecia umowy zwycofalem swoje dane osobowe i prosilem o
    zaprzestanie ich przetwarzania w celach bankowych i marketingowych.

    Niestety ku mojemu zdziwieniu bank dalej prowadzil rachunek i wystawil karte
    dodatkowa dla zony.
    Nastepne wyciagi wysylali na zone (nie wiem czemu jak do tej pory bylo na
    mnie, zona nie byla strona umowy, otrzymala karte dodatkowa do mojego
    rachunku)
    17.03.2005 zona wycofala swoje dane osobowe.
    Oczywiscie na koncie pojawil sie debet i zaczeli straszyc windykacja.
    29.03.2005 przyslali wyciag znowu na mnie.
    05.04.2005 zlozylem pismo o wyjasnienie sprawy.
    Listy przestaly przychodzic. Bank (3 co do wielkosci) nie odzywa sie. Chyba
    w koncu skutecznie zamkneli konto.
    Wszystkie pisma do banku mam za potwierdzeniem odbioru na kopii.

    Teraz mam pytanie czy w zwiazku z naruszeniem moich dobr osobistych i
    stratami moralnymi (w koncu straszyli mnie windykacja itp.) moge dochodzic
    odszkodowania?
    Slyszalem, ze ktos juz wygral odszkodowanie za np. wyslanie kartki z
    zyczeniami przez bank do bylego klienta.
    Prosze o Wasze zdanie.

  • 2. Data: 2005-06-07 20:41:49
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    !@#$%^&*().

  • 3. Data: 2005-06-07 21:37:41
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Krystyna Borek wrote:

    > Potwierdzam ;)

    A bo już nie wiedziałem co napisać, żeby nie wyszło, że się czepiam.

  • 4. Data: 2005-06-07 21:48:07
    Od: "Krystyna Borek" <k...@h...waw.pl>

    witek wrote:

    > !@#$%^&*().

    Potwierdzam ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Krystyna Borek

    --> Odzyskaj swoje pieniądze --> http://rejestr.info <--

  • 5. Data: 2005-06-07 22:03:17
    Od: scream <n...@p...pl>

    TU napisał(a):
    > Teraz mam pytanie czy w zwiazku z naruszeniem moich dobr osobistych i
    > stratami moralnymi (w koncu straszyli mnie windykacja itp.) moge dochodzic
    > odszkodowania?

    szukasz latwej kasy? debil.. jakie realnie szkody poniosles przez to, ze
    bank wyslal Ci wyciag z konta?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 6. Data: 2005-06-08 08:53:23
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    witek napisał(a):

    > A bo już nie wiedziałem co napisać, żeby nie wyszło, że się czepiam.

    Ale nie wstydź się ... ja też potwierdzam Twoją opinię.

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 *PMS Edition* PRRC: Jackson + AT1200

  • 7. Data: 2005-06-08 09:47:08
    Od: "G" <m...@p...fm>

    Użytkownik "TU" <usowski@wp_wytnijto.pl> napisał w wiadomości

    > Teraz mam pytanie czy w zwiazku z naruszeniem moich dobr osobistych i
    > stratami moralnymi (w koncu straszyli mnie windykacja itp.) moge dochodzic
    > odszkodowania?

    Moj Boze... a ja myslalam, ze jestem trudnym przypadkiem...

    M.

  • 8. Data: 2005-06-08 11:43:54
    Od: "Piaskula" <p...@p...onet.pl>

    > TU napisał(a):[...] moge dochodzic odszkodowania?

    > szukasz latwej kasy? debil.. jakie realnie szkody poniosles przez to, ze
> [...]
    ...bo zlamano prawo, ktore zreszta to nie My ustanawiamy.
    Przedewszystkim skontaktuj sie z GIODO, moze cos podpowiedza.
    Ewidentnie zlamano ustawe o ochronie danych osobowych 29 sierpien 1997 r. i
    jesli tylko "sprytny" adwokat pomoze wykazac ze poniosles szkody odszkodowanie
    powinienes dostac, ale to Polska...

    "Napewno" rozstroj nerwowy spowodowany mozliwa windykacja ( w perspektywie
    wizyta komornika, a jak kto oglada TV to sie nasluchal jacy potrafia byc i nawet
    gdy prawo po Twojej stronie to nie odzykasz latwo zabranych rzaczy.) przyczynil
    sie do ...zlych wynikow a pracy ? uniemozliwienie pozycia malzenskiego ?
    poswiadczone przez lekarza problemy gastryczne badz co kolwiek chocby goraczka
    spowodowana stresem, nerwowosc itd...

    P.S.Sam jestes debil best regards - jak duzo wniosles do dyskusji Trollu

    Piotr

  • 9. Data: 2005-06-08 14:05:54
    Od: scream <n...@p...pl>

    Piaskula napisał(a):
    > ...bo zlamano prawo, ktore zreszta to nie My ustanawiamy.

    Umiesz czytać? Nie pytałem czy złamano prawo czy nie (złamano je), tylko
    JAKIE konkretnie szkody poniósł z tego tytułu, że aż chce odszkodowania
    od banku?

    > P.S.Sam jestes debil best regards

    ROTFL :DDD

  • 10. Data: 2005-06-08 17:32:05
    Od: "Krystyna Borek" <k...@h...waw.pl>

    scream wrote:

    > Umiesz czytać? Nie pytałem czy złamano prawo czy nie (złamano je),
    > tylko JAKIE konkretnie szkody poniósł z tego tytułu, że aż chce
    > odszkodowania od banku?

    W grę wchodzi ew. art. 23, 24 kc i zadośćuczynienie ;)

    ROTFL