    From: "TU" <usowski@wp_wytnijto.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Naruszenie prawa przetwarzania danych osobowych
    Date: Wed, 8 Jun 2005 22:47:53 +0200

    > eh, ja sie nie pytam jakie art. tu wchodza w gre, wina banku jest
    > ewidentna, pytalem JAKIE SZKODY poniosl autor watku na skutek tego, ze
    > bank nie usunal na czas jego danych ze swojej bazy?

    Szkody? Prosze bardzo ... na dwukrotne wizyty w banku stracilem 3 godziny
    pracy.
    Na myslenie - "tracenie nerwow" - nad tym "fantem" kolejne kilkanascie.
    W tym czasie moglem zajac sie innymi rzeczami - zarabianiem pieniedzy,
    odpoczynkiem.
    Innymi slowy - przez ten bank stracilem swoj cenny czas, ktory jest wiele
    warty.

    Moze ty swojego czasu nie cenisz. Wiedz, ze inni tez nie beda go cenic.
    Pozdrawiam
    TU