  • 1. Data: 2005-10-23 14:44:20
    Temat: Naruszenie ciszy wyborczej.
    Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl>

    Witam,

    czy telewizja lub radio nadające spoza terytorium RP (np. przez satelitę
    czy internet) dziś audycję wyborczą jedego z kandydatów narusza ciszę
    wyborczą?

    --
    Filip.

  • 2. Data: 2005-10-23 14:52:41
    Temat: Re: Naruszenie ciszy wyborczej.
    Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl>

    Filip Ozimek wrote:

    > czy telewizja lub radio nadające spoza terytorium RP

    Może tak: chodzi w tym wypadko o TVP Polonia, która chyba jest jakoś
    powiązana z TVP.

    --
    Filip.

  • 3. Data: 2005-10-23 15:17:37
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Filip Ozimek" <f...@m...polbox.pl> napisał w wiadomości

    > Może tak: chodzi w tym wypadko o TVP Polonia, która chyba jest jakoś
    > powiązana z TVP.

    TV Polonia w sumie nadaje z terytorium RP - tu bowiem znajduje sie studio,
    magnetowidy, odtwarzacze, telekina itp. Zatem ewentualne przestepstwo
    popelnia sie w RP.
    Inaczej moze sprawa wygladac np. z Polonia1

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2005-10-23 15:31:42
    Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl>

    SDD wrote:

    > TV Polonia w sumie nadaje z terytorium RP - tu bowiem znajduje sie studio,
    > magnetowidy, odtwarzacze, telekina itp.

    Tutaj jest program tworzony, natomiast źródło sygnału telewizyjnego nie
    jest w RP.

    > Zatem ewentualne przestepstwo
    > popelnia sie w RP.

    Poza tym, nagranie mogłobyć wcześniej nagrane i tylko z kasety
    odtworzone. :)

    --
    Filip.

  • 5. Data: 2005-10-23 15:38:20
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    sie w RP.

    > Poza tym, nagranie mogłobyć wcześniej nagrane i tylko z kasety
    > odtworzone. :)

    Ktos musialby wcisnac przycisk na stotownym urzadzeniu - i to on popelnilby
    przestepstwo. Nie ma znaczenie, skad fizycznie idzie sygnal - i tak TVP i
    jej ludzie odpowiadaja za tresci.
    Co innego zagraniczna telewizja - chociazby i nadajaca po polsku - moga
    robic co chca :)
    Ty, wgrywajac agitacyjne pliki na serwer w Tajlandii ale siedzac w Polsce
    przed komputerem tez popelnialbys przestepstwo.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2005-10-23 16:19:20
    Od: "Krzysztof Winnicki" <k...@g...pl>

    > czy telewizja lub radio nadające spoza terytorium RP (np. przez satelitę
    > czy internet) [ciach]

    A jak to się ma do internetu na terytorium RP ?
    Przed chwilą dostałem maila od niejakiego
    p...@p...e.pl w którym głosi on na kogo głosuje.
    Wymienia nazwiska obu kandydatów, zdecydowanie
    nakłania do głosowania na... jednego z nich.

    Czy zgłaszać to gdzies ? (nie będę z tym leciał do prokuratury;])

    Pozdrawiam
    Krzysztof Winnicki

  • 7. Data: 2005-10-23 16:23:54
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Winnicki" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Czy zgłaszać to gdzies ? (nie będę z tym leciał do prokuratury;])

    Zalezy na którego :) - bo mozna np. zglosic do Ojca Redaktora :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 8. Data: 2005-10-23 18:28:44
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Czy zgłaszać to gdzies ? (nie będę z tym leciał do prokuratury;])

    Wyslij naglowki na pl.internet.mordplik

    Debil od kilku dni spamuje.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 9. Data: 2005-10-24 00:39:15
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Witam,
    > czy telewizja lub radio nadające spoza terytorium RP (np. przez
    satelitę
    > czy internet) dziś audycję wyborczą jednego z kandydatów narusza
    ciszę
    > wyborczą?

    Normują to przepisy art. 109 i nast. kodeksu karnego. Niezależnie od
    miejsca nadawania, jeśli sprawcą będzie Polak, to będzie odpowiadał. W
    tym wypadku miejscem popełnienia czynu jest nie tyle miejsce, gdzie
    sprawca działał, ale miejsce, gdzie nastąpił skutek przestępczy. A ten
    przecież docelowo następuje w Polsce. Wynika to z art. 6 kk.