  • 1. Data: 2005-10-23 14:48:38
    Temat: koszty ezekucji a wycofanie przez wierzyciela
    Od: "Tomek" <t...@p...onet.pl>

    Witam, mam pytanie związane z egzekucją prowadzoną przez komornika.
    Mianowicie, czy w momencie kiedy wierzyciel wycofa się z egzekucji
    wykonywanej przez komornika to dłużnik będzie i tak musiał komornikowi
    zapłacić koszty egzekucyjne, czy też nie?

    Marcin

  • 2. Data: 2005-10-23 15:38:00
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Tomek napisał(a):
> [...]
    > wykonywanej przez komornika to dłużnik będzie i tak musiał komornikowi
    > zapłacić koszty egzekucyjne, czy też nie?

    komornik naliczy
    ale sąd może (choć nie musi) zmniejszyć

    KG