  • 1. Data: 2005-10-23 12:45:08
    Temat: Pełnomocnictwo
    Od: "Daniel" <s...@o...pl>

    Witam wszystkich!

    Czy ktoś może wie jak powinno wyglądać pełnomocnictwo w takiej sprawie:

    Chciałbym zakupić komputer na raty, ale jeste studentem i nie pracuje. Komputer
    kupiłby mój tata na raty z tymże rodzice mieszkają 300k od miasta w który się
    uczę i w którym chce kupić komputer. Wpadłem na pomysł że tata "dałby mi"
    pełnomocnictwo na zakup tego komputera w jego imieniu, żeby nie musiał
    przyjeżdżać (zbędne koszty).
    Czy ktoś wie czy można w ten sposób kupić sprzęt komputerowy, i jak powinno
    wyglądać pełnomocnictwo - potrzebny jest notariusz czy może inna instytucja??

    Dzięki za pomoc.

    Pozdrawiam Daniel

  • 2. Data: 2005-10-23 12:57:23
    Temat: Re: Pełnomocnictwo
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > Czy ktoś wie czy można w ten sposób kupić sprzęt komputerowy, i jak
    > powinno
    > wyglądać pełnomocnictwo - potrzebny jest notariusz czy może inna
    > instytucja??

    Do sporzadzania umow cywilno-prawnych w tym zakresie potrzebne jest
    pelnomocnictwo notarialne do wykonywania czynnosci cywilno-prawnych w
    zakresie potrzebnym do zakupienia komputera takiego a takiego w sklepie
    takim a takim, przy zaciagnieciu pozyczki takiej a takiej na potrzeby umowy
    splat ratalnych, czy jakos tak ;-) Dokladna formulke - mam nadzieje - ktos z
    grupowiczow poda. Opieram sie na wlasnym doswiadczeniu, w ktorym takie
    pelnomocnictwo wystarczylo, a wczesniejsze odreczne, poswiadczone podpisem -
    nie.

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 3. Data: 2005-10-23 13:00:08
    Od: "Daniel" <s...@o...pl>

    A ile notariusz może chcieć za potwierdzenie takiego pełnomocnictwa?

    Dzięki

  • 4. Data: 2005-10-23 13:37:04
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > A ile notariusz może chcieć za potwierdzenie takiego pełnomocnictwa?
    > Dzięki

    Ktos inny musialby Ci to powiedziec, bo ja nie placilem i pelnomocnictwo
    wyslala mi ciotka. Cos mi sie obija po pamieci, ze 20-30 zl... ale naprawde
    nie wiem.

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 5. Data: 2005-10-23 14:48:20
    Od: Jasek <j...@p...onet.pl>

    Tiger wrote:
> [...]

    Placilem pare miesiecy temu za pelnomocnictwo zupelne 150 PLN, natomiast
    do podobnego celu jak Ty opisales, wystarczylo potwierdzenie podpisu.
    Koszt okolo 35-50 PLN.

    Jacek