  • 1. Data: 2005-10-23 14:00:14
    Temat: Frekwencja - jak sie oblicza?
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Witam

    Mam pytanie - jak sie oblicza frekwencje?
    Konkretnei chodzi o taka sytuacje - czy osoba, ktora wziela zaswiadczenie o
    prawie do glosowania (i nie ma jej w zadnym spisie wyborcow - ze swojego
    jest wykreslona) i NIE PÓJDZIE do wyborow - w zwiazku z czym do konca
    glosowania nie pojawi sie na zadnej innej liscie - jest wliczana do ogolnej
    liczby uprawnionych (mianownik frekwencji) czy tez nie?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 2. Data: 2005-10-23 14:40:09
    Temat: Re: Frekwencja - jak sie oblicza?
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    SDD wrote:
> [...]
    > glosowania nie pojawi sie na zadnej innej liscie - jest wliczana do ogolnej
    > liczby uprawnionych (mianownik frekwencji) czy tez nie?

    Pewnie nie bo niby kto miałby ją uwzględnić.

  • 3. Data: 2005-10-23 14:48:27
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    > Pewnie nie bo niby kto miałby ją uwzględnić.

    W takim razie jest maly bug w systemie :)
    Na nastepne wybory niech wszyscy uprawnieni wezma zaswiadczenia, pojda Ci,
    ktorzy beda chciel.i i bedziemy miec 100% frekwencji :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2005-10-23 15:16:28
    Od: "Grupy onet" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Na nastepne wybory niech wszyscy uprawnieni wezma zaswiadczenia, pojda Ci,
    > ktorzy beda chciel.i i bedziemy miec 100% frekwencji :)

    Nikt nie liczy tych osob do tych ktore zaglosowaly jesli nie zaglosuja ale
    sa liczone jako osoby uprawnione do glosowania.
    Grzes

  • 5. Data: 2005-10-23 15:21:18
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Grupy onet" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nikt nie liczy tych osob do tych ktore zaglosowaly jesli nie zaglosuja ale
    > sa liczone jako osoby uprawnione do glosowania.

    Jestes pewien?

    A liczac frekwencje w danym wojewodztwie np. - jesli osoba taka oddala glos,
    to ktorego wojewodztwa zasila frekwencje - tego, gdzie zamieszkuje, czy tego
    gdzie glosuje?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2005-10-23 17:44:45
    Od: "Dominika" <d...@w...pl>

    >Mam pytanie - jak sie oblicza frekwencje?

    Frekwencja : bierzesz ilość osób, które zagłosowały i dzielisz przez ilość
    uprawnionych do głosowania i razy 100%.

    Pozdrawiam
    Dominika

  • 7. Data: 2005-10-23 20:21:55
    Od: "Grupy onet" <f...@p...onet.pl>

> [...]
    > glos,
    > to ktorego wojewodztwa zasila frekwencje - tego, gdzie zamieszkuje, czy

    Wg mnie tego gdzie zamieszkuje

  • 8. Data: 2005-10-23 22:01:08
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-10-23 17:21 SDD napisał(a):
> [...]
    > to ktorego wojewodztwa zasila frekwencje - tego, gdzie zamieszkuje, czy tego

    Frekwencja w województwie nie ma żadnego znaczenia i jest obliczana
    jedynie dla celów poglądowych. Obowiązuje tylko frekwencja w całym
    kraju, a lokalna ma znaczenie w przypadku wyborów lokalnych, a wtedy
    oczywiście nie ma dylematów, co się stanie, jak ktoś wziął kartkę i
    głosował w innym województwie.
    w.

    --
    http://members.chello.pl/e.szweicer/