  • 41. Data: 2012-07-05 23:25:16
    Temat: Re: Naklejki firm ochroniarskich ;)
    Od: Nixe <n...@n...pl>

    W dniu 2012-07-05 23:14, m4rkiz pisze:

    > ja nie widze (w tym przypadku), mozesz mnie uswiadomic
    >
    > czym sie dokladnie rozni przyklejenie naklejki firmy produkujacej sprzet
    > audio od naklejki firmy ochroniarskiej?

    Kilkanaście postów wyżej.
    Nie chce mi się przepisywać.

    N.

  • 42. Data: 2012-07-05 23:29:01
    Od: Nixe <n...@n...pl>

    W dniu 2012-07-05 23:18, m4rkiz pisze:

    > jak bede 'stwarzal pozory' korzystania z uslug poczty polskiej to...?

    Będziesz dostarczał listy posługując się logo PP?
    Czy też korzystając z usług szemranej firmy spedytorskiej "Zenek i
    Spółka" będziesz wszystkich informował, że to jest PP (w opisywanej
    sytuacji taką informacją jest wywieszenie tabliczki SOLID na płocie)?

    W obu przypadkach robisz pod górkę PP.
    Czym to grozi - było aż nadto w tym wątku.

    N.

  • 43. Data: 2012-07-05 23:53:50
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    Nixe w <news:jt50up$pdh$1@inews.gazeta.pl>:

    > Będziesz dostarczał listy posługując się logo PP?

    Korzystanie z usługi to dostarczanie...

    > Czy też korzystając z usług szemranej firmy spedytorskiej "Zenek i
    > Spółka" będziesz wszystkich informował, że to jest PP (w opisywanej
    > sytuacji taką informacją jest wywieszenie tabliczki SOLID na płocie)?

    Analogia z d.. wyjęta. Jeśli A ci powiesi na płocie reklamę, a korzystasz z
    B, to nie znaczy, że informujesz wszystkich, że ochrania cię ten reklamujący
    sie na płocie

    > Czym to grozi

    Paranoją -- co 5 minut sprawdzać, czy A-Z nie "powiesili" się na płocie

    --
    Tomasz Nycz

  • 44. Data: 2012-07-06 00:18:59
    Od: RD <r...@g...com1>

> [...]
    > użytkiem znaków towarowych".
    > Otóż takiego znaku *możesz* użyć właśnie wtedy, kiedy *sprzedajesz*
    > dany wyrób! (oczywiście "oryginalny").
    > I wcale nie chodzi o "zgodę producenta", lecz fakt sprzedaży ichniego
    > wyrobu.
    >
    > Nie wiem skąd koncept że "jak sprzedaję to nie mogę używać" (a w
    > domyśle pewnie "potrzebuję wtedy zgody producenta"), bo widzę go
    > (na grupach) nie po raz pierwszy.
    > Z mocy przepisu jest na odwrót!
    > (i jest to logiczne - skoro sprzedaję markowy wyrób, to marka jest
    > po to, żebym mógł się pochwalić tą "markowością")

    W sprawie domen internetowych wyroki padały już różne. A można
    pomyśleć, że tak właśnie jest, jak piszesz.

    Czy można wytłumaczyć ten niuans (nazw - znaków
    zastrzeżonych/towarowych w nazwach domen np.
    superzastrzeżonanazwa-sklep.pl)?

    Pozdr,
    Rafał

  • 45. Data: 2012-07-06 00:50:12
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Nixe" <n...@n...pl> wrote in message news:jt50up$pdh$1@inews.gazeta.pl...
> [...]

    > będziesz wszystkich informował, że to jest PP (w opisywanej sytuacji taką
    > informacją jest wywieszenie tabliczki SOLID na płocie)?

    jak bede stwarzal pozory (stawiajac sobie na biurku kalendarz z logo pp)
    a dostarcze listy sam, wrzucajac je do skrzynek to wiesz co mi pp moze
    zrobic...

    jezeli facet dostanie naklejke z logo firmy i sobie ja walnie na
    szybie to beda go mogli co najwyzej "cmoknac w pompke"

  • 46. Data: 2012-07-06 06:25:10
    Od: spp <s...@g...pl>

    W dniu 2012-07-06 00:50, m4rkiz pisze:

    > jak bede stwarzal pozory (stawiajac sobie na biurku kalendarz z logo pp)
    > a dostarcze listy sam, wrzucajac je do skrzynek to wiesz co mi pp moze
    > zrobic...

    Ale tylko swoje listy.

    --
    spp

  • 47. Data: 2012-07-06 08:17:17
    Od: Nixe <n...@n...pl>

    W dniu 2012-07-05 23:53, 'Tom N' pisze:

    > Korzystanie z usługi to dostarczanie...

    Wolałam się upewnić - masa tutaj różnych imbecyli, a nie wszystkich znam
    szczegółowo.

    > Analogia z d.. wyjęta. Jeśli A ci powiesi na płocie reklamę,

    Ale nikt tu nie powiesił na płocie reklamy!
    Ty też masz problemy z odróżnieniem tych dwóch sytuacji?

    > Paranoją -- co 5 minut sprawdzać, czy A-Z nie "powiesili" się na płocie

    Jak wyżej. Sprawdź pierwszy post, a potem przestań wymyślać debilizmy.

    N.

  • 48. Data: 2012-07-06 08:30:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 06.07.2012 08:17, Nixe pisze:

    > Ale nikt tu nie powiesił na płocie reklamy!
    > Ty też masz problemy z odróżnieniem tych dwóch sytuacji?

    A jak udowodnią, że to nie oni samowolnie powiesili?

    W mojej okolicy Solid i Juventus nagminnie wieszają ludziom (bez
    pytania) swoje tabliczki "chronione przez".

  • 49. Data: 2012-07-06 13:36:20
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-07-04 15:43:50 +0000, "vitek" <v...@s...pl> said:

    > chciałbym na niego nakleić naklejkę jakiejś firmy
    > ochroniarskiej np. Solid Security. Czy mam do tego prawo?

    A naklejkę ukradłeś, podrobiłeś, czy dała ci ją firma np. Solid Security?

    --
    Bydlę

  • 50. Data: 2012-07-06 13:37:06
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 5 Jul 2012, m4rkiz wrote:

    > czym sie dokladnie rozni przyklejenie naklejki firmy produkujacej sprzet
    > audio od naklejki firmy ochroniarskiej?

    Celem.

    Naklejka od sprzętu audio nie może przynosić korzyści dźwiękowej
    naklejającemu, za to naklejka firmy ochraniarskiej może przynieść
    naklejającemu korzyść w postaci "pozorowanej ochrony".

    Mniej więcej na takiej samej zasadzie, na której montuje się
    atrapy kamer: dla złodzieja upewnienie się że toto za drzwiami
    stanowi atrapę stanowi przeszkodę, dla której na całkiem realnie
    istniejącym rynku część posiadaczy lokali i terenu jest skłonna
    wydać kilkanaście lub kilkadziesiąt złotych (ułamek ceny
    prawdziwej kamery) za atrapę.

    W przypadku "pozorowania ochrony za pomocą loga" prawo do tej
    wartości ma właściciel loga.
    I oczywiście, jemu *wolno* rozdawać takie plakietki za darmo,
    jeśli jest tak jak Andrzej pisał.
    Ale to nie jest tożsame z prawem do samowolnego korzystania
    z takiej formy "pozoracji".

    Zakładając, że "pozoracja" jest warta mniej niż 200 zł rocznie,
    można nawet podarować sobie rozważanie sprawy podatku :P
    (bo co do zasady by się należał, ale rozdawanie świadczeń
    w celach "promocyjnych" do 200 zł rocznie na otrzymującego
    powinno dać się podciągnąć pod istniejące zwolnienie).

    pzdr, Gotfryd