  • 1. Data: 2012-07-04 09:38:39
    Temat: aprsopos konwencji wiedeńskiej
    Od: m <m...@g...com>

    Swojego czasu, była sprawa z Niemcami którzy wymagali od Polaków jakichś
    szczególnych apteczek, zaś Polacy wymagali od niemców gaśnic. Nawzajem
    się mandatowali a potem się okazało że niesłusznie, bo Konwencja Wiedeńska.

    Teraz tu (
    http://www.motofakty.pl/artykul/obowiazkowe-alkotest
    y-we-francji.html )
    czytam:

    "Kierowcy poruszający się w tym kraju będą musieli posiadać przy sobie
    sprawny alkotest.[...]regulacje prawne dotyczą[...]również turystów. "

    Czy to nie jest tak że KW określa że samochód powinien być wyposażony
    tak jak każe prawo kraju rejestracji i krajom ościennym nic do tego?

    p. m.

  • 2. Data: 2012-07-04 09:40:36
    Temat: Re: aprsopos konwencji wiedeńskiej
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.07.2012 09:38, m pisze:

> [...]
    >
    > Czy to nie jest tak że KW określa że samochód powinien być wyposażony
    > tak jak każe prawo kraju rejestracji i krajom ościennym nic do tego?

    A kto powiedział, że dziennikarze są co do zasady kompetentni??

    Pamiętaj że to ludzie, którzy uparcie piszą o aktualnych cenach _etyliny_!

  • 3. Data: 2012-07-05 09:39:25
    Od: Ludek Vasta <q...@X...onet.pl>

    On 04/07/2012 09:38, m wrote:
> [...]
    >
    > Czy to nie jest tak że KW określa że samochód powinien być wyposażony
    > tak jak każe prawo kraju rejestracji i krajom ościennym nic do tego?

    W czeskim radiu ten temat sprawdzali i ustalili, że Francja zastosowała
    pewien wybieg, właśnie po to, by ominąć Konwencję Wiedeńską. Mianowicie
    chodzi o to, że alkotest musi przy sobie posiadać KIEROWCA, nie chodzi o
    wyposażenie samochodu. Ale z drugiej strony powiedzieli, że
    *nieoficjalnie* mówi się, że francuska policja będzie karała za brak
    alkotestu dopiero od 1 listopada.

    Ludek

  • 4. Data: 2012-07-05 23:21:42
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Ludek Vasta" <q...@X...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > francuska policja będzie karała za brak alkotestu dopiero od 1 listopada.

    wychodze z lokalu po kolacji z winem, dmucham, pokazuje ze moge jechac...
    ale nie moge bo nie mam alkotestu? :D