  • 61. Data: 2012-07-09 00:35:05
    Temat: Re: Naklejki firm ochroniarskich ;)
    Od: Nixe <n...@n...pl>

    W dniu 2012-07-08 22:34, Andrzej Lawa pisze:

    > Wytłumacz zatem, dlaczego samo to robią, hmm?

    Nie wiem czy robią. To tylko Twoje słowa, a ja pierwszy raz słyszę o
    takich praktykach, bo nie bardzo wiem, czemu miałyby służyć.
    Jak pisałam - tu, gdzie mieszkam, żadna z firm ochroniarskich (a jest
    ich sporo) nie wieszała i nie wiesza sama z siebie plastikowych tablic z
    napisem "Obiekt chroniony w sieci monitoringu firmy XXX. Aktywowanie
    alarmu spowoduje interwencję załóg dyżurnych."
    Jedyne, co nagminnie zostawiają, to papierowe ulotki wetknięte w drzwi
    lub bramę. Nawet w tych miejscach, które już są chronione.

    N.

  • 62. Data: 2012-07-09 08:59:17
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 09.07.2012 00:35, Nixe pisze:

    > Nie wiem czy robią. To tylko Twoje słowa, a ja pierwszy raz słyszę o

    Twierdzisz, że kłamię? Może się zastanów nad swoimi słowami i odszczekaj?

> [...]
    > napisem "Obiekt chroniony w sieci monitoringu firmy XXX. Aktywowanie
    > alarmu spowoduje interwencję załóg dyżurnych."

    Takiego słowotoku to nigdy nie widziałem - tylko tabliczki "Obiekt
    chroniony [nazwa i logo firmy]". I to zarówno w przypadku chronionych
    jak i zachęcanych do podpisania umowy.

    Jedyna różnica pomiędzy obiektami chronionymi a molestowanymi jest taka,
    że tabliczki molestowanych mają doklejony w rogu kontakt do handlowca.

    Ach, no i jeszcze taka, że molestowani mają z reguły tabliczki tych
    dwóch firm, a chronione tylko jednej.

  • 63. Data: 2012-07-11 18:42:58
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "m" <m...@g...com>

    > Ponadto, niesie za sobą groźbę utraty renomy przez firmę ochroniarską.
    >
    > W sensie, Zenek sobie nalepił plakietkę, wszyscy wiedzą że Zenek jest
    > chroniony przez Solid. Ale Zenka okradli jak był na wyjeździe. I wszyscy w
    > okolicy stracili szacunek do firmy Solid, to co nawet takiego Zenka nie
    > mogła ochronić.

    Ale dokładnie to samo może być jak sprzęt audiowizualny Zenka zepsuje się. W
    małej społeczności wszyscy dowiedzą się i kupowania takiego sprzętu (a nie
    usługi słuchania, bo takowej producent sprzętu nie sprzedaje) będą unikali.
    Tak, że nie różnią się.

  • 64. Data: 2012-07-11 18:45:35
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Nixe" <n...@n...pl>

    > Stwarzasz pozory korzystania z ich usług nie płacąc im za to.
    > Stwarzasz pozory ochrony domu posługując się ich logo, ale tak naprawdę
    > robiąc im w ten sposób antyreklamę - jeśli ktoś faktycznie się włamie, a
    > Solid nie zareaguje (no bo niby dlaczego), to będzie to wyglądało tak,
    > jakby odwalali fuszerkę.

    A jak nigdy się nie włamią to S...d zwiększy swoją renomę.