  • 31. Data: 2012-07-05 18:38:33
    Temat: Re: Naklejki firm ochroniarskich ;)
    Od: Nixe <n...@n...pl>

    W dniu 2012-07-05 17:41, SQLwiel pisze:

    > ... podobno kiedyś w Trójmieście funkcjonowały naklejki na samochody
    > "Rugby Arka Gdynia". Działały. Niech się jakiś miejscowy wypowie.

    I jako co te naklejki miały niby funkcjonować?
    Ja miejscowa, a pierwszy raz słyszę o czymś takim.

    N.

  • 32. Data: 2012-07-05 18:44:05
    Od: Nixe <n...@n...pl>

    W dniu 2012-07-05 18:12, Andrzej Lawa pisze:

    > Solid i Juventus (te dwa na pewno) sami z siebie bez pytania wieszają
    > ludziom tabliczki, że niby ich chronią (z małą przywieszką z numerem do
    > handlowca).

    U mnie wieszali jedynie papierowe ulotki na bramie.
    Tablice plastikowe i naklejki na szyby dopiero po zawarciu umowy.

    N.

  • 33. Data: 2012-07-05 18:45:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 05.07.2012 18:44, Nixe pisze:

    > U mnie wieszali jedynie papierowe ulotki na bramie.
    > Tablice plastikowe i naklejki na szyby dopiero po zawarciu umowy.

    Może za krótko czekałeś ;)

  • 34. Data: 2012-07-05 19:55:42
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-07-04 20:28, Użytkownik ETR napisał:

    > BTW widzialem wczoraj kolesia na moocyklu z napisem POLICJA pod spodem
    > maŻymi literami: jest super ! ..PAnika na drodze byla

    Lepsze są kamizelki odblaskowe z napisem POLICE a pod spodem drobnym
    drugiem coś w stylu fajne miasto.

    Pozdrawiam

  • 35. Data: 2012-07-05 20:57:04
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Andrzej Lawa <a...@l...spam_precz.com> wrote:

    > Sąsiad jest już "chroniony" przez Solid i Juventus - nie dał się namówić
    > na pozwane ich o bezumowne wykorzystanie płotu jako powierzchni
    > reklamowej ;)

    Wcale nie bezumowne, widziałem propozycje umów z kilku firm, w każdej
    było, że klient zgadza się na umieszczenie tabliczki w widocznym
    miejscu, ale w momencie podpisywania umowy można to wykreślić
    (przynajmniej w jednej z firm).

    a.

  • 36. Data: 2012-07-05 20:58:51
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "mauser50" napisał w wiadomości grup
    > Przede wszystkim to o który SOLID ci chodzi ponieważ spółek tzw. córek Solidu
    > jest około 8 czy jest to Solid Sp. z o.o., Solid Security, Solid MCG, czy np.
    > Solid Group zaręczam że niektórzy pracownicy nawet za bardzo nie wiedzą w
    > której z tych spółek są zatrudnieni

    Jeszcze zapomniałeś o najnowszym dziecku: polpatron. ;)
    Swoją drogą to wszyscy pracownicy solidu nie wiedzą u "kogo" pracują, bo mają
    podpisane umowy z kilkoma spółkami. ;)

  • 37. Data: 2012-07-05 22:07:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 05.07.2012 20:57, Wemif pisze:

> [...]
    > było, że klient zgadza się na umieszczenie tabliczki w widocznym
    > miejscu, ale w momencie podpisywania umowy można to wykreślić

    Taaak... I uważasz, że firma (a nawet dwie) może zawrzeć z właścicielem
    posesji umowę bez jego wiedzy i zgody?

    Czy może czegoś nie zrozumiałeś w cudzysłowach otaczających słowo
    "chroniony"?

  • 38. Data: 2012-07-05 22:32:30
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 5 Jul 2012, Gotfryd Smolik news wrote:

    > w razie trzego

    Khm... tentego...

    pzdr, Gotfryd

  • 39. Data: 2012-07-05 23:14:49
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Nixe" <n...@n...pl> wrote in message news:jt3f2e$rop$1@inews.gazeta.pl...
    > Też, ale w opisywanej sytuacji wystarczy, że Vitek stworzy pozory, że jego dom
    > chroni Solid, choć tak naprawdę chroni go sam Vitek.
    > Naprawdę nie widzisz różnicy między reklamą a nieuczciwym używaniem logo?

    ja nie widze (w tym przypadku), mozesz mnie uswiadomic

    czym sie dokladnie rozni przyklejenie naklejki firmy produkujacej sprzet audio
    od naklejki firmy ochroniarskiej?

  • 40. Data: 2012-07-05 23:18:16
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Nixe" <n...@n...pl> wrote in message news:jt3ek5$aqo$1@inews.gazeta.pl...
    > Stwarzasz pozory korzystania z ich usług nie płacąc im za to.

    jak bede 'stwarzal pozory' korzystania z uslug poczty polskiej to...?