  • 1. Data: 2012-07-04 17:30:26
    Temat: Wykorzystanie zdjęć na licencji CC
    Od: kamil <k...@s...com>

    Witam,

    Mam nadzieję, że ktoś może sprecyzować dla mnie kwestie licencji obrazów
    albo odeśle do odpowiedniego wątku, archiwum grupy przejrzałem ale
    niestety nie znalazłem nic o identycznym przypadku.

    Aplikacja na iphona/androida używa zdjęć, dajmy na to z wikipedii czy
    innego flickera. Sama aplikacja jest darmowa, ale wyświetla reklamy więc
    jest źródłem przychodu. Jaki dokładnie typ licencji pozwoli wykorzystać
    zdjęcia w ten sposób? Jak wygląda kwestia ewentualnych adnotacji o
    autorze/posiadaczu praw, kiedy podpisywanie każdego zdjęcia i dodawanie
    odnośników do źródła jest w praktyce niewykonalne? Najprościej było by
    skorzystać z materiałów public domain, co też niestety odpada ze względu
    na dostępność niekórych.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil