  • 1. Data: 2012-07-04 17:43:50
    Temat: Naklejki firm ochroniarskich ;)
    Od: "vitek" <v...@s...pl>

    Witam serdecznie,
    własnie skończyłem montować u siebie w domu system alarmowy. Na zewnątrz
    mam sygnalizator i chciałbym na niego nakleić naklejkę jakiejś firmy
    ochroniarskiej np. Solid Security. Czy mam do tego prawo? tzn. nie
    nawiązałbym żadnej umowy z tą czy inną firmą, ale po prostu przykleiłbym ich
    naklejkę w celu dodatkowego "straszonka" na potencjalnego złodzieja. Na
    naklejkach różnych firm widoczne są ich loga / symbole, które wyglądają dość
    poważnie.

    Co o tym sądzicie?

  • 2. Data: 2012-07-04 18:33:39
    Temat: Re: Naklejki firm ochroniarskich ;)
    Od: ETR <n...@n...pl>

    W dniu 04.07.2012 17:43, vitek pisze:
    > Witam serdecznie,
    > w?asnie skonczy?em montowaae u siebie w domu system alarmowy. Na zewn?trz
    > mam sygnalizator i chcia?bym na niego nakleiae naklejke jakiej? firmy
    > ochroniarskiej np. Solid Security. Czy mam do tego prawo? tzn. nie
    > nawi?za?bym ?adnej umowy z t? czy inn? firm?, ale po prostu przyklei?bym ich
    > naklejke w celu dodatkowego "straszonka" na potencjalnego z?odzieja. Na
    > naklejkach ró?nych firm widoczne s? ich loga / symbole, które wygl?daj? do?ae
    > powa?nie.
    >
    > Co o tym s?dzicie?

    a jak kupisz białe buty i flamastrem naniesiesz znak adidas? to będzie
    to zgodne z prawem . Nie możesz się posługiwać chronionymi znakami dla
    zabawy.
    Nie przesadzaj ochrona domu miesięcznie w solidzie kosztuje 40 zł (
    wiem bo mam ) i masz święty spokój

    paul

    --
    www.lifeprogress.pl
    ?

  • 3. Data: 2012-07-04 18:39:53
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    vitek wrote:

> [...]
    > potencjalnego złodzieja. Na naklejkach różnych firm widoczne są ich
    > loga / symbole, które wyglądają dość poważnie.

    Zrób podobną ;-) tak jak ten gośc co jeździ motocyklem w kamizelce
    "Police" a na dole małymi "zakłady chemiczne".

    Taka sama podpada pod wykorzystanie ich znaku graficznego.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 4. Data: 2012-07-04 20:19:05
    Od: Nixe <n...@n...pl>

    W dniu 2012-07-04 17:43, vitek pisze:
> [...]
    > naklejkach różnych firm widoczne są ich loga / symbole, które wyglądają dość

    Sądzimy, że złodzieje mają swoje wtyczki w firmach ochroniarskich i
    doskonale wiedzą, który obiekt jest faktycznie chroniony, a który tylko
    dla picu.
    Co do wykorzystywania znaku graficznego bez zgody firmy, to już Ci napisano.

    N.

  • 5. Data: 2012-07-04 20:28:14
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "ETR" napisał w wiadomości grup
    > Nie przesadzaj ochrona domu miesięcznie w solidzie kosztuje 40 zł ( wiem bo
    > mam ) i masz święty spokój

    Gdzie masz 40 zł?

  • 6. Data: 2012-07-04 20:28:58
    Od: ETR <n...@n...pl>

    W dniu 04.07.2012 18:39, Massai pisze:

    > Zrób podobną ;-) tak jak ten gośc co jeździ motocyklem w kamizelce
    > "Police" a na dole małymi "zakłady chemiczne".

    BTW widzialem wczoraj kolesia na moocyklu z napisem POLICJA pod spodem
    maŻymi literami: jest super ! ..PAnika na drodze byla

    paul

    --
    www.lifeprogress.pl
    ?

  • 7. Data: 2012-07-04 20:30:29
    Od: ETR <n...@n...pl>

    W dniu 04.07.2012 20:28, qwerty pisze:
    > Użytkownik "ETR" napisał w wiadomości grup
    >
    > Gdzie masz 40 zł?

    w lublinie ...dokładnie 45 złociszy 9 patrzyłem w rachunek przed chwilą)

    paul

    --
    www.lifeprogress.pl
    ?

  • 8. Data: 2012-07-04 21:09:03
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "ETR" napisał w wiadomości grup
    > w lublinie ...dokładnie 45 złociszy 9 patrzyłem w rachunek przed chwilą)

    Chodziło mi o firmę ochroniarską, a nie miejscowość. ;)

  • 9. Data: 2012-07-04 21:20:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

> [...]
    > naklejkach różnych firm widoczne są ich loga / symbole, które wyglądają dość

    Poczekaj parę dni, to sami ci powieszą.

  • 10. Data: 2012-07-04 21:23:20
    Od: ETR <n...@n...pl>

    W dniu 04.07.2012 21:09, qwerty pisze:
    > Użytkownik "ETR" napisał w wiadomości grup
    >
    > Chodziło mi o firmę ochroniarską, a nie miejscowość. ;)

    solid

    www.lifeprogress.pl
    ?