  • 11. Data: 2011-03-25 07:21:27
    Temat: Re: Nagrywanie spotkania w pracy. Legalne?
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    witek pisze:

    > z grzeczności?

    ew z faktu, że dostęp do nagrań mają również osoby nie uczestniczące w
    niej bezpośrednio, np dział HR oceniający pracownika....

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 12. Data: 2011-03-26 18:25:13
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 23 Mar 2011, Tomasz Chmielewski wrote:

    > W kazdym przypadku? Kserowanie dokumentacji technicznej do najnowszej
    > generacji tajnego bulbulatora czy innej receptury coca coli, i zabieranie
    > tego do domu tez jest jak najbardziej legalne?
    >
    > Bo taka rozmowa moze przeciez zawierac szczegoly istotne dla funkcjonowania
    > firmy; malo ktory dyktafon dysponuje szyfrowaniem danych.

    Ale Ty tu idziesz dalej, do sprawy której *nie* poruszono - kto odpowiada
    za "odpowiednie" przechowanie takich danych (stanowiących być może
    tajemnicę przedsiębiorstwa).
    Oczywiście, że pracownik któremu treść takiego nagrania "wycieknie"
    odpowie tak, jakby sam opowiedział ją dyrektorowi konkurencji :>
    (a nie zaprzeczysz że opowiedzieć może - w ścisłym znaczeniu tego
    słowa, znaczy "ma taką fizyczną możliwość"?)

    pzdr, Gotfryd

  • 13. Data: 2011-04-06 05:59:11
    Od: Swieża <S...@...wp.pl>

    Użytkownik Tomasz Kaczanowski kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl ...

    > ew z faktu, że dostęp do nagrań mają również osoby nie uczestniczące w
    > niej bezpośrednio, np dział HR oceniający pracownika....

    czyli w przypadku wszelkiej masci infolinii obowązuja te same przepisy co
    zwykłego obywatela, i informowanie przed nagrywaniem jest tylko i wyłącznie
    dobrą wola banku czy peratora komórkowego a nie obowiązkiem?

  • 14. Data: 2011-04-06 07:08:39
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Swieża napisa?(a):

    > czyli w przypadku wszelkiej masci infolinii obowązuja te same przepisy co
    > zwykłego obywatela, i informowanie przed nagrywaniem jest tylko i wyłącznie
    > dobrą wola banku czy peratora komórkowego a nie obowiązkiem?

    IMO to dzialanie psychologiczne w ktorym chodzi o to, ze majacy
    swiadomosc tego, ze jest nagrywany Klient nie bedzie zachowywal sie tak
    jak by sie zachowywal, gdyby tego nie wiedzial ;)

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"