eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNagrywanie rozmowy telefonicznej z konsultantem › Re: Nagrywanie rozmowy telefonicznej z konsultantem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!newsfeed.gazeta.pl!opal.futuro.pl!not-for-mail
    From: Cezary <r...@n...nl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nagrywanie rozmowy telefonicznej z konsultantem
    Date: Mon, 11 Dec 2006 13:38:49 +0100
    Organization: Pro Futuro
    Lines: 16
    Message-ID: <1fgsen409gc3g$.5gl3bkh8qilt.dlg@40tude.net>
    References: <4s0f8zl596qt$.1m7u93xri8t2m$.dlg@40tude.net>
    <eljj2i$32g$1@opal.futuro.pl>
    NNTP-Posting-Host: 2.acn.airbites.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: opal.futuro.pl 1165840722 4282 89.187.232.9 (11 Dec 2006 12:38:42 GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 11 Dec 2006 12:38:42 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:433239
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Mon, 11 Dec 2006 13:31:59 +0100, szerszen napisał(a):


    >> 1. Czy nie uzyskawszy jego zgody mogę zgodnie z prawem nagrać rozmowę
    >> (osoba prywatna-firma)?
    > nie musisz pytac o zgode nagrywajac swoje rozmowy, po prostu nagrywaj i
    > juz

    Z doświadzczenia zaobserwowałem, że jak na początku rozmowy powiem że
    rozmowa jest nagrywana to w zdecydowanej większości przypadków w kontaktach
    z firmami rozmaite sprawy załatwia się sprawniej :)
    Więc w zasadzie ja ich nie pytam tylko informuję. Ale właśnie co jeśli się
    drugi rozmówca nie zgodzi?

    --
    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1