  • Data: 2018-05-17 15:35:41
    Temat: Re: Nagrywanie rozmów - wyrok SN
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-05-17, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > No np chec odbycia stosunku z małoletnia, albo chec zrobienia jej
    > pornograficznych zdjec i umowienie sie z nia w takim celu to juz mi
    > wyglada na usilowanie.

    Ale nie chęć a propozycja. Fakt, że jak powie, że ma ochotę się przespać
    to można to pewnie tak odebrać.

    > Tzn to nawet nie musi cel pierwszego spotkania - na pierwszym mozna
    > lody postawic, ale jesli sie ma nadzieje, ze za trzecim razem da sie
    > do domu zaprosic ...

    Nie, nie musi.
    § 2. Kto za pośrednictwem systemu teleinformatycznego lub sieci
    telekomunikacyjnej małoletniemu poniżej lat 15 składa propozycję
    obcowania płciowego, poddania się lub wykonania innej czynności
    seksualnej lub udziału w produko waniu lub utrwalaniu treści
    pornograficznych, i zmierza do jej realizacji, podlega grzywnie, karze
    ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2

    Jeszcze jest "..i zmierza do jej realizacji".

    --
    Marcin