  • Data: 2018-05-17 16:44:36
    Temat: Re: Nagrywanie rozmów - wyrok SN
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tłumaczyłem to wcześniej. Jak wiesz, że nie jesteś nagrywany zachowujesz
    > się inaczej, swobodniej. Większość osob nie czuje się komfortowo będąc
    > nagrywana, tym bardziej bez ich zgody. To jest fakt. Podobnie jak nie
    > czuje się komfortowo gdy ktoś fotografuje ich krocze.

    Czujesz się komfortowo łażąc po ulicach czy po marketach gdzie są kamery?
    Przecież nie zawsze jesteś świadomy faktu, że jesteś rejestrowany. Gdyby
    taka rejestracja była zabroniona prawem to tych kamer nikt nie miałby
    prawa montować.
    Nikt się Ciebie nie pytał czy będzie Ci komfortowo czy też nie. Po
    prostu zostały zamontowane i już.

    > A jest? :)

    Oczywiście, że jest zabroniony, bo prawo przewiduje konkretne sankcje
    karne za takie czyny - do 12 lat więzienia i wszczynane są przez organy
    ścigania z automatu, tylko na podstawie informacji.
    Gwałt - Art. 197 Kodeksu Karnego
    Pedofilia - Art. 200 Kodeksu Karnego
    Próba gwałtu czy też jego planowanie także są karane.

    > No nie. Istotą był fakt samego nagrania bez wiedzy drugiej strony.
    > Zerknij na art. źródłowy.

    A słyszałeś o niejakim Tomaszu Komendzie?

    Sądy nie tylko są omylne, ale także i przekupne o czym świadczą dowody.