  • Data: 2018-05-17 15:16:43
    Temat: Re: Nagrywanie rozmów - wyrok SN
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:gqeLC.162032$s...@f...ams1...
    On 2018-05-17, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Co to takiego to usiłowanie pedofilii?

    No np chec odbycia stosunku z małoletnia, albo chec zrobienia jej
    pornograficznych zdjec i umowienie sie z nia w takim celu to juz mi
    wyglada na usilowanie.

    Tzn to nawet nie musi cel pierwszego spotkania - na pierwszym mozna
    lody postawic, ale jesli sie ma nadzieje, ze za trzecim razem da sie
    do domu zaprosic ...

    J.