  • 1. Data: 2002-07-15 11:52:25
    Temat: Nagrywanie rozmów telefonicznych
    Od: "rafal" <r...@p...onet.pl>

    Witam

    Czy firma X ma prawo nagrywać rozmowy swojego
    biura obsługi z klientami nie informując o nagrywaniu tych rozmów,
    a potem powoływać się na te nagrania?

    Rafał

  • 2. Data: 2002-07-15 12:06:07
    Temat: Re: Nagrywanie rozmów telefonicznych
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

    > Czy firma X ma prawo nagrywać rozmowy swojego
    > biura obslugi z klientami nie informujac o nagrywaniu tych rozmów,
    > a potem powolywać się na te nagrania?

    Chyba tak.
    Ty tez mozesz nagrywac swoje rozmowy - kto Ci zabroni?
    Osobna sprawa - to czy takie nagranie moze byc dowodem.

    Michal.

  • 3. Data: 2002-07-15 12:18:56
    Od: "rafal" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michal Kukula" <m...@a...net.pl> napisał:

    > Chyba tak.
    > Ty tez mozesz nagrywac swoje rozmowy - kto Ci zabroni?
    > Osobna sprawa - to czy takie nagranie moze byc dowodem.

    no tak mogę, ale chodzo mi o to czy taka firma może powolywać
    się na takie rozmowy, jeśli klient nie jest świadom, że rozmowa buła
    nagrywana

    Rafał

  • 4. Data: 2002-07-15 12:46:28
    Od: "[sis]" <s...@b...usun.pl>

    > no tak mogę, ale chodzo mi o to czy taka firma może powolywać
    > się na takie rozmowy, jeśli klient nie jest świadom, że rozmowa buła
    > nagrywana

    nie moze. przy tego typu zdarzeniach (nagrywanie) w obowiazku nagrywajacego,
    jest poinformowac, ze rozmowa za chwile bedzie nagrywana i zapytac, czy sie
    na to zgadzasz.

    pozdrawiam,
    Kamil
    --
    kiss me! i'm polish
    http://board.pl

  • 5. Data: 2002-07-15 13:01:02
    Od: "Pearl" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "[sis]" <s...@b...usun.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    nagrywajacego,
    > jest poinformowac, ze rozmowa za chwile bedzie nagrywana i zapytac, czy

    Jakiś paragraf?

    --
    Pozdrawiam.
    Perła

  • 6. Data: 2002-07-15 13:49:33
    Od: "[sis]" <s...@b...usun.pl>

    > Jakiś paragraf?

    Konstytucja RP:
    --
    Art. 47. "Każdy ma prawo do ochrony prawnej życia prywatnego, rodzinnego,
    czci i dobrego imienia oraz do decydowania o swoim życiu osobistym."

    Art. 76. "Władze publiczne chronią konsumentów, użytkowników i najemców
    przed działaniami zagrażającymi ich zdrowiu, prywatności i bezpieczeństwu
    oraz przed nieuczciwymi praktykami rynkowymi. Zakres tej ochrony określa
    ustawa."
    --

    KC:
    --

    Art. 24. § 1. "Ten, czyje dobro osobiste zostaje zagrożone cudzym
    działaniem, może żądać zaniechania tego działania, chyba że nie jest ono

    mozna takze zajrzec do KPK ew. ustawy o telekomunikacji.
    przepraszam, ale brak mi czasu aby to zwertowac...

    pozdrawiam,
    Kamil
    --
    kiss me! i'm polish
    http://board.pl

  • 7. Data: 2002-07-15 18:54:50
    Od: "Wojtek" <w...@p...onet.pl>

    > mozna takze zajrzec do KPK ew. ustawy o telekomunikacji.
    > przepraszam, ale brak mi czasu aby to zwertowac...

    moim zdaniem mozna powolywac sie na te wszystkie paragrafy i twierdzic ze
    wlasnie dlatego nagrywalo sie jakas rozmowe - by chronic wlasne zycie
    prywatne i rodzinne oraz dobro wlasnego imienia ( gdy ktos zarzuca tobie
    klamstwo a jedynym dowodem jest nagrana przez ciebie rozmowa) ...

    Wojtek

  • 8. Data: 2002-07-15 20:12:55
    Od: "[sis]" <s...@b...usun.pl>

> [...]
    > prywatne i rodzinne oraz dobro wlasnego imienia ( gdy ktos zarzuca tobie
    > klamstwo a jedynym dowodem jest nagrana przez ciebie rozmowa) ...

    czytasz, czy przegladasz? orginalny post: