  • 1. Data: 2002-07-15 09:48:48
    Temat: Umowy
    Od: "Rafal" <r...@p...onet.pl>

    Witam. Mam pytanie dotyczace rodzjow umow. Pierwsza umowa byla zawarta na
    czas probny. Druga i trzecia na czas okreslony. Czy aby ta ostatnia umowa
    nie powinna byc na czas nieokreslony ?. Za odpowiedz z gory dziekuje.

  • 2. Data: 2002-07-15 11:01:29
    Temat: Re: Umowy
    Od: Remek <b...@p...onet.pl>

    > Witam. Mam pytanie dotyczace rodzjow umow. Pierwsza umowa byla zawarta na
    > czas probny. Druga i trzecia na czas okreslony. Czy aby ta ostatnia umowa
    > nie powinna byc na czas nieokreslony ?. Za odpowiedz z gory dziekuje.

    Z tego co wiem to umowa na okres probny nie jest zaliczana do umow o prace w
    pelnym tego slowa znaczeniu. Tak wiec w Twoim przypadku wszystko jest OK.
    Przykro mi. Moja malzowinka tez zostala tak zrobiona. A teraz jej firma
    kombinuje aby zamiast umowy juz na czas nieokreslony zrobic kontrakty.
    Tak wiec uwazaj...

    Pzdr.
    Remek

  • 3. Data: 2002-07-15 14:35:30
    Od: "DarekS" <a...@a...com.pl>

    Remek wrote:

    > Z tego co wiem to umowa na okres probny nie jest zaliczana do umow o
    > prace w pelnym tego slowa znaczeniu. Tak wiec w Twoim przypadku
    > wszystko jest OK.

    Alez jak najbardziej jest umowa o prace w pelnym znaczeniu. Tyle tylko, ze
    kodks pracy normuje, iz poza umowa na okres próbny mozna zawrzec jeszcze
    dwie umowy na czas okreslony i dopiero trzecia bedzie automatycznie na czas
    nieokreslony

    >Przykro mi. Moja malzowinka tez zostala tak
    > zrobiona. A teraz jej firma kombinuje aby zamiast umowy juz na czas
    > nieokreslony zrobic kontrakty. Tak wiec uwazaj...

    I tu sie zgadzam. Firmy staraja sie rolowac ludzi maksymalnie i na kazdym
    kroku wiec trzeba uwazac i warto poczytac sobie kodeks pracy chocby po to
    zeby wiedziec kiedy jest sie rolowanym :-(

    --
    Darek
    wyciac anty spam z adresu

  • 4. Data: 2002-07-16 16:48:27
    Od: "JackT" <j...@p...REMOVE.sos.com.pl>

    Uzytkownik "DarekS" <a...@a...com.pl> napisal w wiadomosci

    > I tu sie zgadzam. Firmy staraja sie rolowac ludzi maksymalnie i na kazdym
    > kroku wiec trzeba uwazac i warto poczytac sobie kodeks pracy chocby po to
    > zeby wiedziec kiedy jest sie rolowanym :-(

    Sie wtrace...
    Firmy wcale nie pragna rolowac ludzi. Uciekaja tylko przed bandycko pazernym
    fiskusem (ZUSem, czy jak-mu-tam).
    Nie tutaj wasz wróg (w gabinecie szefa), tylko na Wiejskiej.
    A podobno to wszystko dla dobra czlowieka pracy. O!

    --

    Dziekuje. Pozdrawiam. < < < JackT > > >
    ... "bo wicie, jest taki trynd..."