eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNagrywanie rozmów telefonicznych › Re: Nagrywanie rozmów telefonicznych
  • Data: 2013-08-04 18:32:52
    Temat: Re: Nagrywanie rozmów telefonicznych
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "BartekK" <s...@d...org> wrote in message
    news:ktlph0$av9$1@mx1.internetia.pl...
    >>>> Każdy może zapisywać sobie notatki z rozmowy, również poprzez jej
    >>>> nagranie. Te komunikaty o nagrywaniu mają na celu zdyscyplinowanie
    >>>> klientów, by nie wylewali swoich żalów na biednych konsultantów w sposób
    >>>> chamski. To jedynie prewencja. Natomiast nie ma żadnego znaczenia
    >>>> prawnego.
    >>> Ale równoczesne zwrotne poinformowanie (przeważnie dzwoniącego)
    >>> konsultanta/sprzedawcy/telemarketera, że "my również nagrywamy" bardzo
    >>> często (w moim doświadczeniu - jakieś 2/3 przypadków) kończy się
    >>> rozłączeniem/zakończeniem rozmowy ze strony konsultanta.
    >> dlatego jezeli chce sie cos zalatwic to najprosciej im tego nie mowic
    > No ja to raczej stosuje w przeciwnym kierunku, kiedy to oni chcą coś załatwić
    > (znaczy wcisnąć mi, jako niebywałą okazję).

    fakt, jakos przeoczylem to co w nawiasach

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1