eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNagrywanie rozmów telefonicznych › Re: Nagrywanie rozmów telefonicz nych
  • Data: 2013-08-19 15:38:43
    Temat: Re: Nagrywanie rozmów telefonicz nych
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote:
    > Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@t...waw.pl> napisał w wiadomości
    > news:5211df5c$0$1222$65785112@news.neostrada.pl...
    >>
    >>>> Ale równoczesne zwrotne poinformowanie (przeważnie dzwoniącego) >
    >>>> konsultanta/sprzedawcy/telemarketera, że "my również nagrywamy" bardzo >>> >
    >>>> często (w moim doświadczeniu - jakieś 2/3 przypadków) kończy się >
    >>>> rozłączeniem/zakończeniem rozmowy ze strony konsultanta.
    >>> Nie spotkałem się z takim zjawiskiem. Trochę dziwne.
    >> Panika. Sytuacja spoza skryptu. Lęk przed odpowiedzialnością.
    >
    >
    > A odpowiedzialności za rozłączenie się nie boją? Trochę nietrafiony argument moim
    zdaniem.

    Z powodów zawodowych mam dość dobry przegląd sytuacji ekstremalnych w
    branży telco. Wewnętrzne CC są raczej przygotowane na tego typu sytuacje,
    chyba że komuś nerwy puszczą - też się zdarza, szczególnie przy wciskaniu
    "rewelacyjnych", a niedopowiedzianych ofert. Przy zewnętrznych problem jest
    częstszy. No ale czego wymagać od pracowników po 6 zł/godz?
    Zdarzyło się, że po takiej przerwanej rozmowie do klienta zadzwonił
    menedżer z bożej łaski, grożąc i strasząc m.in. konstytucją, ustawą o
    ochronie danych osobowych i prawem telekomunikacyjnym. Klient spokojnie
    wysłuchał, a potem powiedział, że może pan złożyć pisemną reklamację, która
    będzie rozpatrzona w okresie 30 dni.
    Od tej pory miał już spokój z takimi telefonami ;-)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1