eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNagrywanie rozmów telefonicznych › Re: Nagrywanie rozmów telefonicz nych
  • Data: 2013-08-19 14:52:19
    Temat: Re: Nagrywanie rozmów telefonicz nych
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@t...waw.pl> napisał w wiadomości
    news:5211df5c$0$1222$65785112@news.neostrada.pl...
    >
    >>> Ale równoczesne zwrotne poinformowanie (przeważnie dzwoniącego) >
    >>> konsultanta/sprzedawcy/telemarketera, że "my również nagrywamy" bardzo
    >>> >
    >>> często (w moim doświadczeniu - jakieś 2/3 przypadków) kończy się >
    >>> rozłączeniem/zakończeniem rozmowy ze strony konsultanta.
    >> Nie spotkałem się z takim zjawiskiem. Trochę dziwne.
    > Panika. Sytuacja spoza skryptu. Lęk przed odpowiedzialnością.


    A odpowiedzialności za rozłączenie się nie boją? Trochę nietrafiony
    argument moim zdaniem.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1