eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNagrywanie rozmów telefonicznych › Re: Nagrywanie rozmów telefonicznych
  • Data: 2013-08-03 20:32:25
    Temat: Re: Nagrywanie rozmów telefonicznych
    Od: BartekK <s...@d...org> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2013-08-03 10:45, Robert Tomasik pisze:
    > Użytkownik "pilocik" <p...@n...pl> napisał w wiadomości
    > news:51fc0a70$0$1460$65785112@news.neostrada.pl...
    >> Witam.
    >> Czy Firma do której dzwonią klienci, która na 1000% rejestruje każdą
    >> rozmowę musi o tym fakcie informować ?
    >> Dzwoniłem kilka razy i nie usłyszałem takowego komunikatu a każdy
    >> konsultant z którym rozmawiałem i którego o to zapytałem potwierdził
    >> że rozmowa jest rejestrowana.
    >
    > Każdy może zapisywać sobie notatki z rozmowy, również poprzez jej
    > nagranie. Te komunikaty o nagrywaniu mają na celu zdyscyplinowanie
    > klientów, by nie wylewali swoich żalów na biednych konsultantów w sposób
    > chamski. To jedynie prewencja. Natomiast nie ma żadnego znaczenia prawnego.
    Ale równoczesne zwrotne poinformowanie (przeważnie dzwoniącego)
    konsultanta/sprzedawcy/telemarketera, że "my również nagrywamy" bardzo
    często (w moim doświadczeniu - jakieś 2/3 przypadków) kończy się
    rozłączeniem/zakończeniem rozmowy ze strony konsultanta.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    | s...@d...org GG:23319 tel +48 696455098 http://drut.org/
    | http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338
    173

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1