eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNagrywanie rozmów telefonicznych › Re: Nagrywanie rozmów telefonicznych
  • Data: 2013-08-04 16:31:39
    Temat: Re: Nagrywanie rozmów telefonicznych
    Od: BartekK <s...@d...org> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2013-08-04 13:05, m4rkiz pisze:
    > "BartekK" <s...@d...org> wrote in message
    > news:ktjj8a$eak$1@mx1.internetia.pl...
    >>> Każdy może zapisywać sobie notatki z rozmowy, również poprzez jej
    >>> nagranie. Te komunikaty o nagrywaniu mają na celu zdyscyplinowanie
    >>> klientów, by nie wylewali swoich żalów na biednych konsultantów w sposób
    >>> chamski. To jedynie prewencja. Natomiast nie ma żadnego znaczenia
    >>> prawnego.
    >> Ale równoczesne zwrotne poinformowanie (przeważnie dzwoniącego)
    >> konsultanta/sprzedawcy/telemarketera, że "my również nagrywamy" bardzo
    >> często (w moim doświadczeniu - jakieś 2/3 przypadków) kończy się
    >> rozłączeniem/zakończeniem rozmowy ze strony konsultanta.
    >
    > dlatego jezeli chce sie cos zalatwic to najprosciej im tego nie mowic
    No ja to raczej stosuje w przeciwnym kierunku, kiedy to oni chcą coś
    załatwić (znaczy wcisnąć mi, jako niebywałą okazję).

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    | s...@d...org GG:23319 tel +48 696455098 http://drut.org/
    | http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338
    173

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1